Rachels Story # Epiloog
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Toegegeven, ik had er echt nog veel meer van willen lezen. Je had er nog dingen uit kunnen werken, dus vind ik het wel jammer dat het nu al stopt. M'n hersenen konden niet goed over met al die verschillende namen, maar dat is omdat het vakantie is, denk ik. Ik ben blij dat Rachel toch bij Paul is, maar ook overeen komt met Embry. Het zou erg geweest zijn mochten geen contact meer kunnen hebben. En hun liefde gaat nu toch nog een beetje verder, in hun kinderen. Hoewel dat best verkeerd klinkt, haha.
1 decennium geledenWat een mooi einde, een echte 'AAAAW' gevoel... Ik vind het raar dat de tijd echt gevlogen is. Ik weet nog hoe ik zat te twijfelen of ik h'm ging volgen, het verhaal, om te beseffen dat het echt wel een goed plan zou zijn. Ik wist al dat je een goeie schrijfster was en tjah, tis nogmaals bewezen met dit verhaal hé. Keep up the good work, ik hoop dat ik nog veel van jou mag lezen!
Wat een prachtig einde heb je er van gemaakt. Het is echt super om te lezen wie er kinderen heeft gekregen en hoe het verder met ze is. Dat is echt super schattig!
1 decennium geledenOok fijn om te lezen dat Rachel Embry heeft losgelaten. En dat ze nu helemaal bij Paul is.
Je weet hoe ik jouw verhalen vind. En ik weet zeker dat er vast weer een nieuw verhaal komt waar je net zoveel mee hebt ^^
<3
Haha het einde kwam zo van : BOEM! Een beetje onverwachts dus ^^
1 decennium geledenMooi geschreven like always :'D
Ik heb niet altijd kunnen reageren maar toch bedankt om te waarschuwen ^^
Ow, en bedankt om te schrijven <3