Foto bij hoofdstuk achttien.

iknow, het duurde te lang. ;3

- 1 maand later.
'Dus je weet het heel zeker?' vraagt Liv voor de tienduizendste keer. 'Ja, ik weet het zeker. Jij zegt zelf dat ze je aardig lijkt en dat vind ik ook.' zeg ik zelfverzekerd. 'En bovendien, jullie gaan eerst toch nog een weekje mee. Dus dan kun je al helemaal zien of ze te vertrouwen is. Ik heb een contract getekend en Querida ook. Dus het komt allemaal goed.' Ik geef Liv een knuffel 'Maar ik ga jou natuurlijk wel verschrikkelijk missen.' zeg ik terwijl ik Liv nog wat steviger vast pak. 'Ik jou ook.' zegt ze 'Maar we bellen elke dag en we mailen zo vaak als het kan.' Ik knik en laat Liv voorzichtig los. 'Ga je haar dan nu mailen?' vraagt Liv als ze weer op haar bed gaat zitten. 'Ja. Nu meteen. Anders durf ik het dadelijk niet meer.' zeg ik en ik ga achter mijn laptop zitten.
Ik klik op mijn mail en open een nieuw bericht.

Lieve Querida.

Ik heb de beslissing genomen dat ik in Spanje wil komen wonen.
Stephany is het er mee eens, maar ze willen wel graag de eerste paar dagen erbij zijn. Zodat ze het nog een beetje kunnen 'verkennen' en kunnen zien waar ik terecht kom. Ik hoop dat je hier mee eens bent.

Ze willen dan in een hotel of pension in de buurt verblijven. Heb jij misschien een optie?

Groetjes Summer.


Lieve lezers, ik wil echt graag dat jullie wat meer reageren.
Ik wil zoiezo 5 reacties en dat is eigenlijk al best weinig.
;3

Reageer (3)

  • SuperrCarrot

    srry dat ik pas zo laat reageer :(:(:(
    ik heb het enorm druk gehad de afgelopen tijd en ik begin eindelijk weer een keer met het lezen van delen lezen die in de tussentijd zijn geschreven (en dat zijn er een heleboel :S)
    duzzz
    heeeeel erg snel verder please want ik vind het een super verhaal(H)(H)

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Ik snap niet waar het verhaal op gaat uitdraaien frustrerend!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen