Foto bij 3| Dinner time.

9 abo's o.O =D
(H)(H)(H)



Ja Fay is bang voor Brocolli n.n
en nee daar veranderd de boeman niet in als die haar ziet xd

Uiteindelijk ging iedereen aan het werk, ''Ik vraag me af of komkommers en augurken niet zoiets zijn als broers''Zei Fay opeens terwijl ze de asperges sneed. ''Ik denk eerder neven''Zei Ginny. ''Misschien kunnen jullie beter een groenten stamboom raadplegen?''Zei Ron spottend. ''Sorry hoor Meneer ik-veracht-groenten''Zei Fay grinnikend. ''Ik veracht groenten niet, maar het is toch gewoon onzin om over hun stamboom te praten''Zei Ron geïrriteerd. ''Nu doe je het zelf''Zei Ginny grijnzend. Ron gromde even en ging verder met de witlof. Iedereen ging weer verder en toen ze klaar waren kwamen Fred en George pas binnen. ''Oke wat kunnen we doen?''Vroegen Fred en George tegelijk, ''We zijn al klaar''Zei Hermione terwijl ze haar mes neerlegde, ''Mooi''Zei George met een grijns en wilde zich samen met Fred weer omdraaien. ''Wacht eens even''Zei Fay snel, ze had altijd al een snel reactie vermogen gehad, ''Jullie kunnen al deze groenten wel even wassen inclusief de aardappelen''. Iedereen knikte instemmend en voordat Fred en George iets konden zeggen hadden ze de keuken al verlaten.
''Dat was een goeie Fay''Zei Ginny bewonderend. ''Het kwam opeens in me op''Zei Fay schouderophalend terwijl ze op de bank ging zitten.
''Wie wil me helpen met het oefenen voor de zwerkbal selectie?''Vroeg Ron en keek de kamer rond. ''Ik pas''Zeiden Hermione en Fay tegelijk, ''Ik wil wel, ik wilde mezelf trouwens toch al inschrijven''Zei Ginny uiteindelijk, ''Ik leen de bezem van George wel''. Ginny en Ron verlieten de woonkamer. ''Vliegen is niets voor mij''Zei Hermione, ''Same here''Zei Fay grinnikend.
Een lange tijd later was het eten bijna klaar en kwam Remus Lupin aan bij de Weasly's. ''Dag Molly,'Zei Remus beleefd en liep naar binnen.
''Dag, het eten is bijna klaar maar je zult toch nog even moeten wachtten''Zei Molly verontschuldigend. ''Dat geeft niet''Zei Remus met een glimlach, ''Harry, komt toch morgen pas aan?''. Molly knikte, ''Ik wil hem zo snel mogelijk hier hebben, die oom en tante van hem zijn gewoon niet goed snik'' Zei ze. ''Ik zie hem ook liever hier dan daar''Zei Remus,''Hopelijk is die niet meer zo depressief over het ongeval met...Sirius''. Remus glimlachte even bedroeft, maar herstelde zich weer snel. ''Die arme jongen heeft al zo veel meegemaakt en nu dit nog''Zei Molly hoofdschuddend. Op dat moment kwamen Hermione en Fay de trap af, ''Professor''Zei Fay vrolijk, Remus grinnikte even ''Ik ben alang geen Professor meer Fay''Zei hij met een flauwe glimlach.
''Oh ja, natuurlijk''Zei Fay lichtjes blozend. ''Hoe gaat het met u?''Vroeg Hermione glimlachend. ''Prima''Zei Remus, ''Ik hoop dat het ook goed gaat met jullie''. Fay knikte, het was wel jammer dat Harry er nog niet was. Uiteindelijk kwam Arthur Weasly ook thuis van zijn werk en begon hij een gesprek met Remus over Voldemort en alles wat er was gebeurt afgelopen jaar. Toen het eten klaar was schoof iedereen aan, Ginny en Ron waren inmiddels terug en Ron zat onder de modder.
''Ik ben van men bezem gevallen''Zei Ron schouderophalend toen Molly hem geschrokken aan keek. ''Hoe komt het dan dat je nu nog leeft?''Zei Fay terwijl ze in haar aardappels prikte. ''Ik zat niet zo hoog hoor''Zei Ron geïrriteerd, ''Broccoli?'' zei hij grijnzend terwijl hij de schaal naar haar toe schoof. ''Nee!''Gilde Fay en dook onder de tafel terwijl iedereen in de lach schoot. Hermione keek afkeurend naar Ron.
Fay kwam langzaam weer boven de tafel en ging weer zitten, ''Dat was echt niet aardig''Zei Fay terwijl ze boos naar Ron keek.
''Weet ik''Zei Ron met een zelfvoldane grijns. Fay fronsde en keek weer naar haar eigen eten, maar toen werd er op de deur geklopt.

Reageer (5)

  • PickIe

    Wie is er nou bang voor broccoli?
    ...
    -.-'

    Wie is daar?
    HET GROTE BROCCOLI MONSTER(6)
    MUAHAHAHAHA!

    Ghehe, ik ga verder lezen (A)

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    HAHAHAH
    sorry ik dacht even dat er ''Sorry hoor Meneer ik-vekracht-groenten'' stond...:$
    hahah ik vond t al zo raar

    1 decennium geleden
  • Delic

    Knock knock.
    Who's there?
    You know.
    You know who?
    AVADA KEDAVRA!!!

    Weet het... Cliché... maar het blijft leuk x3

    1 decennium geleden
  • Smesty

    "wie is daar??" "je moeder" XD
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Pam

    Wie klopt er op de deur?_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen