Een wat korter stukje, dus ik ga onmiddellijk verder als ik 1 reactie heb

“En, wat moesten jullie doen?”, gromde Diégo pesterig.
“Jagen”, zei Jasper nonchalant.
“Wat?!”, riepen de achtergebleven vampiers kwaad. “En waar blijft onze lunch?”
“Er was gezegd dat iedereen die zijn best deed eten kreeg”, zei Jasper kalm. “Maar dat geldt niet voor een bende lamzakken.”
“Excuseer, meneer”, gromde Pierre. “Ik heb toevallig wel gewonnen.”
“Inderdaad, door puur geluk”, siste Peter kwaad. “Je kracht was je wapen, niet je slimheid, dus dat wil zeggen dat je niet genoeg je best doet. Als je het tegen een sterker iemand had opgenomen was je verloren.”
“Stilte”, klonk plots een kwade stem, die van Maria. “Ik ben degene die beslist wie hier recht heeft op eten en wie niet. Ik wil hier geen woord meer over horen.” Iedereen zweeg. Jasper wenkte de newborns terug allen de schuur in, en sleepte de nieuwe aanwinst naar een hoekje.
“Oh, dat ziet er een lekker hapje uit”, grijnsde Lowie.
“Laat dat met rust”, gromde Jasper, en ging er beschermend voor staan. “Dat is onze nieuwe aanwinst, geen maaltijd.” De hongerige newborns weken kwaad achteruit.

Reageer (1)

  • Inger1234

    leuk!!
    heeel snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen