70*
POV Allison Black
Tegen 11 uur begonnen de meeste mensen, onder andere ikzelf, moe te worden. We doofden het vuur dus maar en vertrokken in groepjes. Net toen Leah, Seth en ik wilde vertrekken, vroeg Rachel waarom ik niet met haar, Jacob en Rebecca meeging. 'Ik slaap nu al een tijdje bij Seth n ik weet zeker dat er nu al te weinig ruimte is thuis,' antwoordde ik glimlachend. Het was een smoes, maar wel een heel geloofwaardige.Ze konden niks tegen mijn argument inbrengen dus Rebecca en Rachel marmde me even en gingen daarna met Jacob richting huis. Seth sloeg zijn arm om me heen en ik pakte Leah's hand vast. Zo liepen we naar huis. Sue zat op de veranda op ons te wachten met 4 koppen thee en koekjes. 'Sam belde dat jullie eraan kwamen,' beantwoordde ze onze nog onuitgesproken vraag. We knikten alle drie tegelijk en gingen zitten op de terrasstoelen. Het was al donker maar door het wit-gele licht van de lamp hing er een gezellige sfeer. 'Oh Leah,' begon ik toen me opeens iets te binnen schoot. 'Morgen moeten we naar het Makkah reservaat voor je-weet-wel-wat.' Ze begon gelijk enthousiast te knikken en Seth en Sue keken ons vragend aan. 'Leah schudde haar hoofd en zei:'Geheim.' 'Oh ja, Allison. Omdat het morgen alweer de laatste dag van de vakantie is, heb ik je al ingeschreven voor de school hier in het reservaat. Ik heb je boeken al voorje gekaft,' vertelde Sue me. 'Fijn, school,' mompelde ik gelijk chagerijnig. Seth en Leah grinnikten. 'Ik en de andere zitten toch ook nog op school,' zei Seth als geruststelling en hij legde zijn hand op mijn bovenbeen. 'Alsof jullie er ook echt zo vaak zijn,' bracht ik er nog steeds chagerijnig tegen in. Daar had hij niks tegen in te brengen dus hij begon maar aan zijn dampende mok thee. Ik vond het nog te warm dus ik begon te knabbelen aan mijn koekje. Tegen 12 uur gingen we allemaal toch maar slapen. Ik knuffelde Sue en Leah nog even en wenste ze weltrusten. Daarna liepen ik en Seth naar zijn kamer. Ik draaide met mijn rug naar hem toe en deed mijn shirt uit. 'Kan je mijn pyama even aangeven?' vroeg ik Seth die zijn ogen op mijn rug had gefocusd. 'Je kan je ook gewoon omdraaien hoor,' antwoordde hij grijnzend maar hij gaf me gelukkig wel mijn pyama. 'Weet ik,' zei ik bijdehand terwijl ik met mijn rug naar hem toe bleef staan. Ik deed mijn bh uit en snel gooide ik mijn pyamahempje over mijn hoofd. Ik voelde hoe de elastieke stof zich om mijn bovenlichaam heensloot. Seth grinnikte zachtjes en ging in zijn bed liggen. Toen ik mijn shorts ook aanhad, ging ik naast hem liggen en hij kuste me weltrusten. Glimlachend sloot ik mijn ogen en ik genoot van het geluk dat ik nu voelde. De enige regenwolk aan mijn helderblauwe lucht was Jacob. Snel probeerde ik ergens anders aan te denken en mijn onderbewuste hielp me. Ik viel snel in slaap en zag de hele avond de twee prachtigste ogen van de wereld voor me.
Reacties?
Kudo's?
Wie gaat er vanavond naar het JB concert?
Reageer (11)
verder<333
1 decennium geledenik wil wel maar kon niet meer:(
snel verderrrr
1 decennium geledenGEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
Verder!!
1 decennium geledenBlegh, JB
1 decennium geledenHoofdstuk is weer toppiee