Foto bij 2| Whait intill it wil eat you!

''Als Harry er is gaan we naar de wegisweg om school spullen te kopen''Zei Ginny terwijl ze haar kamer in liep. ''Oke''Zei Fay terwijl ze haar hutkoffer naast haar bed zette. ''Ik ga misschien een uil kopen''Zei Fay, ze moest telkens Hedwig lenen om haar ouders brieven te schrijven dus nu was het tijd voor een eigen uil. ''Echt? hoe ga je hem noemen?''Vroeg Ginny nieuwsgierig, zei wouw ook wel een eigen uil helaas hadden haar ouders daar het geld niet voor. ''Dat weet ik denk ik pas wanneer ik hem of haar zie''Zei Fay grinnikend. ''Oja natuurlijk''Zei Ginny licht blozend.
Fay grinnikte en liep weer samen met Ginny naar beneden.
''Ron, Ginny helpen jullie even met het avond eten, Remus komt trouwens eten'''Zei Molly terwijl ze de woonkamer weer binnenliep.
''en Fred en George dan?''Zei Ron verontwaardigd.
''Ik kan ze nu niet vinden maar zodra ik ze zie zet ik ze aan het werk, dus niet zeuren''Zei Molly terwijl ze naar de keuken wees.
Ginny en Ron liepen vloekend naar de keuken terwijl Hermione en Fay achterbleven. ''Kan ik misschien ook helpen?''Vroeg Fay, als ze met meer waren zouden ze misschien sneller klaar zijn. 'Nee dat hoeft echt niet liefje''Zei Molly vredelievend, ''Ik help graag''Zei Fay met een glimlach.
''Oke, omdat je zo aandringt''Zei Molly met een glimlach. Fay wenkte Hermione en samen liepen ze naar de keuken.
''De aardappels schillen zichzelf al, wij moeten alleen de groenten doen''Legde Ginny uit, ze had zo'n grote hekel aan het meehelpen.
''Ik doe niet de broccoli''Zei Fay snel, ''Hoezo?''Vroeg Ron geamuseerd.
''Jeweetwel die ene nachtmerrie''Zei Fay terwijl ze lichtjes bloosde,
ze ging never nooit broccoli aanraken. ''Ben je nog steeds niet naar een psycholoog gegaan?''Zei Hermione grinnikend. Fay fronsde geïrriteerd,
''Wacht maar tot de broccoli jullie probeert op te eten!''.

Reageer (7)

  • xGlitterM

    Haha, de broccoli! :D

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    11jarige fred is ook bang voor brokolie

    1 decennium geleden
  • Ishimaru

    hahahhahahaaaaaaaa! mag ik dat van die groente eten mensen ook gebruiken? xd

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Benieuwd naar de broccoli.
    <3

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    leuk!!
    je hebt een abo erbij!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen