Foto bij 118. What is wrong with Ruben?

Mededeling: Ik wil jullie allemaal bedanken! Ik zag net dat ik 50 abo's heb op deze story! Dit doet me echt iets! Jullie zijn zo bedankt om hem trouw te volgen en altijd zo'n lieve reactie's te plaatsen. Dit verhaal is eigenlijk zo dom begonnen, ooit eens vorig jaar in een saaie les studie op school waar ik niets te doen had en het eerste hoofdstuk van deze story op een curcusblaadje had geschreven. Ik had nooit gedacht dat ik zo veel inspiratie en zo veel lieve trouwe lezers zou hebben! Echt bedankt! <3 ;D

“Goed getraind Maaike! We gaan goed vooruit.” Zei Irina nadat ik de laatste keer mijn hoepel routine had geoefend. Het is te zeggen, het stukje van de hoepel routine die ik al had. Uitgeput liep ik naar de tafel waar de hoes lag om mijn hoepel in te steken. Terwijl ik dat deed keek ik naar Ruben en in een flits schoot er mij iets te binnen. Zijn postuur leek op die van de man die ik gisterenavond had gezien. Maar dat kon Ruben toch niet zijn? Ik bedoel, hij weet ineens niet waar Bill woont, wat zou hij mij dan gaan achtervolgen? Ik beet op mijn onderlip. Ach, zet het uit je hoofd Maaike, dacht ik. Ik zwaaide nog even naar Irina en ging me gaan douchen in de kleedkamer.

Ik had een goed halfuur onder de douche gestaan. Het voelde zo goed om die warme water stralen over me te voelen stromen na een intensieve training. Toen Friedolien nog met me trainde, stonden we soms ook zolang onder de douche. Ik draaide de kraan uit en ging me gaan afdrogen en douchen.

Toen ik terug fris en monter uit de kleedkamer stapte kwam Ruben net de gang ingewandeld. Hij was helemaal bezweet en stond nog na de hijgen. “ Zwaar,hé? Conditietraining van Irina, dat wil je geen twee keer meemaken.” Lachte ik. “ Ik kan wel tegen een stootje,hoor.” Beet Ruben me toe. “ Oké, sorry. Ik was maar aan het lachen.” Zei ik meteen serieus. Ruben bekeek me van top tot teen en ik voelde een koude rilling over mijn rug lopen. “ Je bent samen met die Bill gast van Tokio Hotel,hé?” zei hij op ene respectloze manier. Nu was het mijn beurt om hem eens van kop tot teen te bekijken. “ Euhm, ja?” zei ik wat onzeker. “ Ik dacht dat die homo was. Allé, dacht. Ik bedoel denk.” Zei hij zonder zich te schamen. Ik begon al te koken vanbinnen. Dit deed me denken aan het voorval in Mie met Aliya. “ Hij is geen homo, hij is 100 procent hetero.” Beet ik terug. Ruben grijnsde, hij vond het blijkbaar leuk om me op stang te jagen. “ Dat zou je nu toch niet zeggen, aan zijn uiterlijk en zijn trekjes. Ik dacht dat jij op echte mannen viel en niet van die verwijfde.” Ging hij door. “ Bill is niet verwijfd.” Terwijl ik dat zij kneep ik mijn handen tot vuisten. “ Schatje, je moet je niet zo druk maken erin.” Probeerde hij me te sussen, wat jammer genoeg niet lukte. “ Wat wil je dan dat hij doet om te bewijzen dat hij hetero is? Je hebt hem me toch zien kussen gisteren?” Ik voelde hoe ik begon te zweven in mijn eigen lichaam van frustratie. Heel mijn lichaam trilde. “ Maaike, schatje, je weet toch dat je nooit seks zult hebben met hem? Hij walgt vast van een vrouwenlichaam. Wat wel jammer is, want jij mag er best wezen en zeker eens bij mij in bed komen liggen.” De blik in zijn ogen was zo speels, daardoor werd ik nog kwader en begon ik te schreeuwen : “ Ten eerste ben ik je schatje niet! Ten tweede moet jij je niet moeien met ik en Bill en zeker geen zo’n dingen over hem zeggen! Jij moet je niet moeien in mijn relatie met Bill en zeker niet op het vlak van seks! En ik zal nog iets zeggen Ruben, als je zo doet tegen elk meisje, verwondert mij het niet dat je nog steeds single bent!” Alles kwam er in een snelvaart uit en 2 seconden later wist ik niet meer wat ik gezegd had. “ Ik kan jou zoveel meer bieden.” Probeerde Ruben nog eens en ik zag hoe zijn ogen over mijn borsten naar mijn billen vloeiden. Boos stapte ik verder de gang uit zonder nog iets te zeggen.

Reageer (8)

  • xHOBBIT

    Dude, die is gestoord ;o
    Snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • SidneyBieber

    Wat eenn lul!
    die moet eenn dikke bitchklap in zn face krijgenn!

    (H) snel verderrxxx

    1 decennium geleden
  • IfYouWereGay

    Ruben is een sukkel :O

    Snel verder (A)x

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Omg ik vind Ruben eng o.O
    En zoo dommm o.O

    Ga je snel verder :3?
    xxx

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    hij is eng xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen