Hailey Kush.

Glimlachend kijk ik naar de huizen, de huizen die allemaal zo gezellig eruit zagen. Oude bloemetjes gordijnen maakten de sfeer helemaal af binnen de wijk. Tevreden kijk ik naar de zon, die bovenaan de hemel staat, en dit keer niet omringt wordt door witte wolken, maar een heldere, prachtige blauwe lucht. Een perfecte dag dus, wel te verstaan. De grote letters van de supermarkt komen al gauw in zicht, en voor ik het weet ben ik der al. Ik parkeer mijn fiets in de fietsenstalling, en draai hem op slot. Vrolijk doe ik mijn sleutel in mijn broekzak, en laat mijn blik over de ingang gaan. Ik haal het briefje met de boodschappen erop uit mijn broekzak, en bekijk de wensen van mijn moeder. 1 pak suiker en 1 pak melk. Glimlachend steek ik het weer weg, en laat mijn blik door de supermarkt gaan. Vrolijk loop ik naar de zuivelproducten en zie meteen het pak melk al staan. Ik pak het er tussen vandaan en stop het onder mijn arm, om daarna verder te lopen, op weg naar de suiker. Het was akelig stil in de supermarkt, maar voor heel even vond ik dit eigenlijk wel fijn. De rust die ik nu had, had ik nooit ergens anders gehad hier in de buurt, in Atlanta. Mijn blik blijft hangen bij een rek vol met suiker. Allemaal verschillende soorten suiker zijn zichtbaar, en even raak ik in de war. Snel pak ik een pak die me bekend voorkomt en pak het uit de stelling vandaan. Ik stop het naast het melkpak onder mijn arm, en loop door naar de kassa met mijn handen vol met spullen. Het waren maar twee dingen, maar ze vulde goed de ruimte in mijn armen. Ik zie chocolade repen liggen, maar schud gelijk mijn hoofd. Geen chocolade repen vandaag Hailey, nu niet, echt niet. Je hebt je moeders geld, spreek ik mezelf toe en loop stevig door om de verleiding te weerstaan. Met de spullen ga ik naar de toonbank, en leg ze neer op de band. Daarna ga ik voor de vrouw staan en begroet haar. ‘Dus dit word het?”, glimlacht ze naar me terwijl ze de producten scant. Ik knik, en geef haar het geld. Ze neemt het aan, en geeft me daarna het wisselgeld terug. ‘Dankuwel’. ‘Tot ziens’, glimlacht ze en zwaait nog even kort als ik de winkel alweer uitloop. Ik ga naar mijn fiets toe en gooi mijn spullen in mijn mandje. Pas nadat ik het erin heb gegooit besef ik dat het een pak melk was, en een pak suiker. Snel kijk ik naar beide dingen, maar zie dat ze nog gewoon heel zijn, dus zucht opgelucht. Ik steek mijn sleutel in mijn slot, en til mijn hoofd op naar de zon. ‘Hello beautiful day’, glimlach ik. ‘Hailey?’. Verbaasd draai ik me een beetje om en zie een jongen op me af komen lopen in een zwart jack en een grote zonnebril. Angstig als ik voor hem ben spring ik gauw op mijn fiets en fiets ik weg.
----
sorry voor het lang niet schrijven, but i'm back <3

Reageer (8)

  • Gavroche

    Echt een super story! <'3

    1 decennium geleden
  • February

    I missed this. snel verderr. <3

    1 decennium geleden
  • EVO

    *grommel* Snel verder :D <3

    1 decennium geleden
  • Raouya

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    <33333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen