Foto bij Text message

“Ik wil nog niet gaan” momelt Mathijs. “Ik ook niet, Mmmmm.” Mathijs drukt zijn lippen weer steviger op die van mij. We staan twee straten van mijn huis tegen zijn scooter aangeleund. Mathijs strijkt door mijn haar dat nog steeds vol zit met zand. “Mmm, ik moet echt gaan” zeg ik. “Mijn moeder wordt ongerust.” Ik geef Mathijs nog een laatste kusje en doe een stap achteruit. “Ik loop nog even met je mee” zegt Mathijs. We lopen samen naar mijn huis. Bij de voordeur geeft Mathijs me nog een laatste kus. “Tot maandag” fluistert hij in mijn oor. “Tot maandag” zeg ik. Ik kijk hem na totdat hij de straat uit is en sluit de deur.
“Mam! Ik ben thuis!” roep ik. “Hallo lieverd, was het leuk?” roept mama vanuit de woonkamer. Ik loop de woonkamer in geef mijn moeder een knuffel. “Wat heb jij nou gedaan?” vraagt mama. “Je hebt allemaal zand ik je haar.” Mama schud even aan mijn haar en er valt een hele lading zand uit. “We zijn naar het strand geweest en toen ben ik in het zand gevallen.” Ik probeer mijn gezicht zo neutraal mogelijk te houden. Ik heb mijn moeder niet verteld dat ik met Mathijs weg ging. Ik heb een alibi gerelgd bij Nina. Ik was zogenaamd met haar vanavond. Mijn moeder hoeft niet alles te weten. “Oke, nou ga je haar maar even wassen dan” zeg mama.
Ik loop naar boven en stap onder de douche. Eigenlijk wil ik helemaal niet douchen. Het is alsof ik Mathijs van me afspoel. Alsof het allemaal een droom was. Dat ik straks wakker word en dat dit allemaal niet gebeurd is. Ik moet mezelf knijpen om te overtuigen dat ik wel echt wakker ben.
Ik laat de hete stralen van de douche over me heen lopen. Mijn huid wordt rood. Ik draai de douche uit en droog me af. Ik trek mijn pyjama aan en poets mijn tanden.
Ik loop naar mijn kamer en check mijn mobiel. 5 Nieuwe sms’jes. 1 van Nina, 1 van Ysa en 3 van Mathijs. Ik open eerst die van Nina.

Lieve Fay, hoe was je 2nd date??
Wat hebben jullie gedaan?
Tot maandag Xxxx Nina


Ik open die van Ysa.

En? En? En? En?
HOE WAS HET??
Ik wil alles horen!!
Kus Ysa


Ik besluit morgen terug te sms’en en open het eerste sms’je van Mathijs.

Ik mis je nu al
X


Ik begin te blozen en open het tweede sms’je.

Slaap lekker
X


Mijn mondhoeken krullen omhoog. Ik open het laatste sms’je.

Some people search forever
For that one special kiss
But I found it tonight
X


Ik smelt langzaam weg. Ik druk het mobieltje even tegen mijn borst en zucht diep. “Waar heb ik deze perfecte jongen aan te danken” fluister ik. Ik lees het sms’je nog 2 keer en druk op antwoorden.

Aren’t you tired of walking in my mind all the time?
Xxx


Ik druk op verzenden. Leg mijn telefoon op mijn nachtkastje en stap in bed. Ik sluit mijn ogen en val als een blok in slaap.



Reacties, Kudo’s, I LIKE

Reageer (3)

  • Alissaatje

    Whahah (A)

    Alles is liefde:9~

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • loveer

    Verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    omg super romantisch<3333 Voor die zinnetjes in het engels<3333

    Mathijs *zucht*


    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen