Foto bij #65

Lucy
‘JUSTIN!’ gilde ik blij terwijl ik op Justin afrende en in zijn armen sprong. Hij had net de deur van de kamer uit het slot gehaald en stond nu grijnzend in de deuropening. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik snoof zijn geur op. ‘Justin, je bent echt een held.’ Zei ik. Justin moest lachen en drukte een kus op mijn mond. Ryan en Chaz hadden de hele tijd toegekeken en keken ons nu spottend aan. ‘Jeeez, het lijkt net alsof jullie elkaar al vijf jaar niet meer gezien hebben of zo.’ Zei Ryan. ‘Ja, het waren maar twee uurtjes, kom op.’ Zei Chaz toen ook. ‘Als jullie zo blijven zeuren ga ik weer gemeen tegen jullie doen.’ Zei ik terwijl ik ze glimlachend aankeek. Justin grinnikte. ‘Nou, als jij weer gemeen tegen ons gaat doen, dan doen wij ook weer gemeen tegen jou.’ Zei Chaz ook met een glimlach. ‘Oké, dan zijn we het er dus over eens dat als Lucy niet meer gemeen doet tegen jullie, jullie niet meer gemeen doen tegen haar. En dus gaat Lucy niet meer gemeen doen zodat we de vrede kunnen bewaren.’ Justin keek eerst mij en toen Chaz en Ryan veelbetekenend aan. Ik knikte. Ik vond het best. Ryan en Chaz waren er namelijk mee begonnen en waarschijnlijk zag ik ze na deze week toch niet vaak meer. Gelukkig. Had ik daar ook geen last meer van. ‘Kom, we gaan.’ Ik pakte Justin’s hand vast en trok hem toen mee. ‘Ik denk toch dat we zo weer naar het hotel gaan en ik heb lang genoeg in dat hok gezeten met die twee jongens.’ Justin moest lachen en keek me breed glimlachend aan. ‘Volgens mij hebben jullie het wel gezellig gehad, die twee uur. Of niet?’ Ik stopte met lopen en keek Justin aan. ‘Wat!? Nee, natuurlijk niet gek. Ze waren net zo irritant als altijd.’ ‘Jaja, geef nou maar toe Luce. Jullie hebben wel gelachen met elkaar.’ Lachte Justin. Ik haalde twijfelend m’n schouders op. ‘Nou ja, misschien waren ze minder erg dan ik gedacht had. Maar ik mag ze nog steeds niet hoor. We hebben nog niet echt een geweldige band met z’n drieën.’ Justin keek me nog steeds lachend aan. ‘Ja, die band komt vast nog wel. Nu je met mij omgaat zul je toch ook vaak met Ryan en Chaz om moeten gaan.’ Pff, volgens mij kwam die band echt niet hoor. Sommige mensen vond je gewoon aardig en andere mensen waren gewoon irritant. Chaz en Ryan behoorden tot die laatste. Dat was nou eenmaal zo.



sorry dat het zo lang duurde. heb weinig inspiratie voor dit verhaal.
en heel erg bedankt voor jullie reacties <333

Reageer (9)

  • steefyloves

    Super echt veder

    1 decennium geleden
  • Flloyd

    helemaaaal geweeeeeldig. omg. snel verder dame! : D

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Abo+Kudo+Kusje+Compliment
    GE-WEL-DIG (K)

    1 decennium geleden
  • x1Direction

    ik heb je hele story gelezen in weet ik 't hoeveel uur
    dus ik vind dat je wel snel verder mag (:

    1 decennium geleden
  • Humane

    VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen