33
Trace O'donnell
Lachend lag ik op mijn rug in het grote, king-sizde waterbed, met rode sprei. David was zo net met veel geweld uit bed gevallen, nadat hij zich had omgedraaid in bed, en ik kwam niet meer bij van het lachen. "W-wi-e-wie, v-all-lt e-er n-n-ou u-i-it bed-d?" Hikte ik, blauw van het lachen, als ik niet oppaste stike ik er zelf nog in. Ik hoorde David even wat mompelen, en kort grommen, in no-time zat hij weer op het bd. Ik lachte toch steeds, en ik kreep naar mijn buik, david's dreigende gezicht negerend. Ik sloot lachend mijn ogen en liet me in mijn kussen zakken, ik voelde wat gestommel en toen ik mijn ogen opende om te kijken waar hij me bezig was, waren zijn bruine ogen plots heel dichtbij. Ik schrok even, waardoor een giechel uit mijn mond kwam. "Je lacht me uit.." Zei David met een gekwetst gezicht tegen me, ik trok direct mijn gezicht in de plooi, met moeite. "Nee, natuurlijk niet! Ik lach je tóé! Dat is iets heel anders.." Zei ik met wijd opengesperde ogen en ik knipperde even met mijn ogen, heel onschuldig allemaal. Hij grinnikte eventjes, en hij wou zich weer rechtopzetten, tegelijkertijd wou ik me rechtopzetten en knalden we met onze lichamen tegen elkaar aan, omdat ik nét iets sneller ging zitten dan hem. Blozend keek ik hem aan toen ik half bovenop hem lag. Ik verdronk zowat in zijn mooie bruine ogen en zijn lippen zagen er heel verleidelijk uit. Ik had het de laatste dagen zeer goed kunnen vinden met David, hij was aardig lief, en hield wel van een lolletje.
Al snel werd ik uit mijn gedachten gehaald door een iets ruwe vinger die wat haarlokken uit mijn gezicht streken, mijn hart begon sneller te kloppen en ik voelde hoe de hitte richting mijn wangen steeg. Toen hij, waarschijnlijk, mijn blosjes zag, begonnen zijn bruine ogen te glimmen en kwamen zijn lippen gevaarlijk dichterbij. Ik keek ademloos toe, wat er nogal stom uit moest zien, maar toen zijn zijde zachte lippen de mijne raakte, kuste ik hem voorzichtig terug. Ik sloeg mijn armen wat losjes om zijn hals heen en hij duwde zich ondertussen overeind, zijn lippen drukte nu wat vuriger op de mijne, wat mij deed opwinden. Zijn tong tikte tegen mijn lippen aan en gewillig opende ik mijn mond, onze tongen vonden elkaar en rustig speelden we het spel verder. Mijn gedachten waren ondertussen een grootte warboel en ik duwde hem wat naar achteren, zijn handen gleden ondertussen om mijn middel en trokken me boven op hem. Ik beet even kort op zijn lip, en ondertussen schoof zijn hand mijn shirtje wat omhoog. Al snel vloog mijn shirtje door de kamer, gevolgd door de zijne. Ik rolde me boven op hem en liet mijn handen hongerig over zijn gespierde borst gaan. Nét toen zijn vingers met mijn bh sluiting aan het prusten kwamen, werd de kamer ineens opgelicht door een felle flits. Ik gilde en duwde me omhoog, mijn ogen wijd opengesperd. "Wat was dat?" Fluisterde ik naar David die ook geschokt om zich heen keek. Toen ging de deur los en stonden Fernando en Scarlett lachend in de deuropening met een digitale fotocamera in haar hand keek Scarlett me lachend aan. 'No' beaamde ik zonder woorden en ik keke haar met grote ogen aan terwijl ik mijn handen uitstak naar de camera en de hitte naar mijn wangen ging. Ondertussen gadderde ik om me heen opzoek naar mijn shirtje. "Kalm maar, je staat er wel goed op hoor" Zei mijn beste vriendin lachend. "Ik pak je.." Siste ik en ik keek haar breed grijzend aan.
Omdat jullie dat wel graag wouden, én?
xx
Reageer (6)
Snel verder<33
1 decennium geledenxoxo