Foto bij 65*

^Dit is Allison. Wat vinden jullie van haar?

POV Allison Black
Lachend deden Alice, ik en Rose een modeshow. Ik zag er natuurlijk abnormaal uit tussen twee mythische schoonheden, maar ik deed toch maar mee. Ik had al allerlei dure jurkjes aangehad, van Louis Vuitton tot Gucci, en de meest dure DG brillen. Blijkbaar las Edward mijn gedachte want hij kwam naar me toe lopen. 'Alli, mooier dan Rose kun je natuurlijk niet worden, maar je bent echt een natuurlijke schoonheid.' Ik grinnikte omdat het een beetje slijmerig klonk maar ik vond het wel lief. En het is nou niet dat ik zoveel om uiterlijk geef. Opeens hoorde ik het geluidje van mijn mobiel. Alli, Leah is al thuis maar jij nog niet. Kun je alsjeblieft terugkomen? X S Ik zuchtte en keek op de klok. Oeps, het was al half 12, geen wonder dat hij ongerust was. Opeens hoorde ik mijn ringtone, ik keek op het scherm en zag dat het Seth was. Ik drukte hem weg. Ik zou wel gelijk naar huis gaan. Edward luisterde, zoals altijd, weer mee naar wat ik dacht en trok me aan mijn hand mee naar de voordeur. Hij legde snel aan de andere uit dat hij me naar de grens ging brengen en daarna liepen we samen naar buiten. In de auto zette hij de verwarming aan want het was al flink afgekoeld. 'Nog bedankt voor je hulp,' vertelde ik hem toen ik de stilte zat was. Hij glimlachte naar me. 'Graag gedaan, zo zien we je nog eens.' 'Ja, Seth heeft liever niet dat ik de grens over ga,' legde ik hem treurend uit. 'Dat snap ik, misschien moet je hem even bellen zodat hij je op kan komen halen.' Ik knikte en belde Seth op. 'Alli?' vroeg Seth toen de telefoon pas een keer was over gegaan. 'Ja, ik ben het,' grinnikte ik. 'Gelukkig,' zuchtte hij opgelucht. 'Kom je me bij de grens ophalen?' 'Ja tuurlijk, ik kom er nu aan,' antwoordde hij snel en hij hing op. Edward trapte het gaspedaal nog iets verder in zodat de auto nog harder over het wegdek racete. Met een paar minuten waren we al aan de grens, waar Seth verbazingwekkend genoeg al stond. Ik stapte uit de auto en Seth kwam naar me toe rennen. Hij omhelsde me en toen hij me los liet knikte hij even nar Edward. 'Bedankt dat je haar hebt gebracht,' zei hij oprecht dankbaar, waarschijnlijk dacht hij nu aan Victoria. 'Graag gedaan,' zei Edward met een stem die warmer klonk dan je bij zijn uiterlijk zou verwachten. 'Ze is goed gezelschap en Rosalie is een stuk leuker met haar in de buurt,' vertelde Edward hem terwijl hij grijnzend naar mij keek. Seth leek niet heel erg blij met deze opmerking en hij trok me nog iets dichter tegen zich aan. Jaloers. Was het eerste woord dat in me op kwam. Edward begon zachtjes te lachen. 'Edward kap daarmee!' beet ik hem toe. Seth keek ons verward aan maar voor hij wat kon zeggen was Edward in de auto gestapt en weg gereden. Hij vroeg me niks en pakte mijn hand vast. Hij trok me stark tegen zich aan omdat ik nog steeds bibberde van de kou hier en samen wandelede we naar huis.


Willen jullie me alsjeblieft een kudo geven?
Ik word gek van al die erotiek in de top 5 :(

Reageer (20)

  • Tuala

    Ik snap helemaal wat je bedoelt, we gaan jou gewoon in de top 5 krijgen! Ik stel me Allison heel anders voor.

    1 decennium geleden
  • yoelleb

    Wow, i love your story <3

    1 decennium geleden
  • Courageux

    verdoooor.
    en zij is moooooi <3

    1 decennium geleden
  • Myss

    Lucy Griffiths,goede keuze
    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen