Foto bij OO6

Een stukje vanuit Nick's point of view!

Nicholas rekte zich uit en hoorde zijn spieren los komen, dit met een zacht gekraak. Hij had slecht geslapen, door een droom die zich maar door zijn hoofd bleef afspelen. Hij had dit wel vaker gehad, maar deze keer was er ook iemand in zijn droom verschenen. Nicholas wreef in zijn ogen en gaapte. Hoe erg hij het niet wou toegeven, het meisje in zijn droom was zijn nieuwe dienstmeid geweest, Camilla. Het was de droom die hij al twee jaar had.
Hij liep over het strand, te joggen in de brandende zon en na een maar meter besloot hij voor een duik te gaan. Hij bewoog zich naar het water en nam een verfrissende duik, waarna hij om zich heen keek. Verderop in het water stond een meisje, lang zwart haar golvend over haar rug en met de rug naar hem toe. Een lach kwam vanuit haar mond en ze zag dat ze iets aan het overgooien was met Matthew, zijn broer. Dan begon hij naar het meisje te lopen en tikte haar op de rug.
Normaal zou hij op dat moment altijd wakker worden, maar deze keer verliep het anders. Normaal zou hij op het moment dat de vrouw omdraaide wakker worden, maar nu had de vrouw een gezicht. Een gezicht dat hij een paar keer gezien had, met dezelfde prachtige glimlach. Nicholas hees zich uit bed en haalde een hand door zijn haar. Op de deur hoorde hij een zachte klop en Nicholas zuchtte.
'Binnen.' zei hij. De deur ging open en het meisje waar hij die nacht over had gedroomd stapte door de deur.
'Goedemorgen meneer, heeft u lekker geslapen?' vroeg Camilla.
'Ja dankje.' zei Nicholas. Door zijn gedachte gingen andere woorden:
Je moest eens weten, je moest eens weten.


Sorry voor korte stukje, maar moet voor Frans leren!
Als ik klaar ben post ik nog een stukje! (A)
Au Revoir!

Reageer (7)

  • Femkexx

    Oeeh, snel verdeer!!! <3

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen