Emma Campell

'Emma! heb je je tas al ingepakt?' mijn vader stond onder de trap naar me te schreeuwen.'ja!' gilde ik terug. het viel me deze morgen op dat mijn vader zo opvallend rustig was deze morgen. altijd als we ergens heen gaan op vakantie, heeft hij altijd veel stress. deze keer doet hij alleen maar vuile vaat in de afwasmachine. ik stommel de trap af met mijn 3 koffers achter me aan. als ik de keuken in loop vraag ik aan mijn vader: 'waar zijn jouw koffers?' mijn vader kijkt me verschrikt aan. 'ik ga niet mee dat weet je toch. ik ga echt niet naar het huis waar je moeder woont.' verbaast kijk ik hem aan. 'wat!?' ik laat mezelf op de grond vallen, en leg mijn hoofd in mijn handen. nu moet ik helemaal alleen naar mijn tweelingzusje in Bath terwijl ik haar helemaal niet ken. de deurbel gaat. 'je taxi is er' zegt mijn vader. ik kijk mijn vader met een vernietegende blik aan. ik sleep al mijn koffers naar beneden en leg ze in de taxi. de taxi lijkt tot mijn grote verbazing heel erg op een limosine. als ik me in de zachte stoelen van de limo heb gevestigd. draai ik mijn raampje open om mijn vader een kus te geven.

als we een kwartier onderweg zijn, besluit ik de limo vanbinnen maar eens goed te bekijken. ik heb tot nu toe alleen maar naar buiten gestaart. ik had niet eens door dat er een gigantische schaal met snoep stond. gulzig pak ik er een paar tummy's uit. 'hoe lang is het nog rijden?' vraag ik aan de chauffeur die me al de hele tijd met zijn achteruit kijk spiegel aankijkt. 'nog 2 uur. jij lijkt wel heel erg op Eloise' verbaast kijk ik de man aan. dat hij nog steeds niet weet dat Eloise een tweelingzusje heeft. 'ik ben het tweeling zusje van Eloise' nu is het zijn beurt om mij verbaast aan te kijken. op dat moment zie ik een grote schaal met mini muffins staan.'mini muffins!' gil ik. snel steek er een in mijn mond. ik vind het alleen zijn al helemaal niet erg meer. ik heb hier alles wat ik wil. mijn bejaarde Blackberry in mijn zak trilt.

hoe verloopt je reis?
kus van je vader (H)


snel sms ik terug dat ik in de zevende hemel ben. hij zal wel verbaast opkijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen