Eloise Lucy Castel Adams

zenuwachtig loop ik heen en weer. was het wel goed om iets te sturen naar Emma? op dat moment gaat de bel. 'Karla!' roep ik. maar Karla loopt al naar de deur toe. Karla is mijn nanny. mijn ouders zijn niet vaak thuis, dus Karla let op me. Karla komt aanzetten met een brief. snel gris ik hem uit haar handen, en scheur hem open. Dear Eloisestaat er. ja, ze heeft terug geschreven! ik lees de brief door en juich van opluchting. ze wil langskomen. 'karla? heb ik in de zomervakantie nog afspraken?' hoopvol kijk ik haar aan. 'nee, geen afspraken!' mooi zo. op dat moment gaat de telefoon.karla is inmiddels a weg, dus ik moet maar opnemen.'met Eloise Adams' onee 'ik bedoel met Eloise Lucy Castel Adams' het is even stil aan de andere kant van de lijn. 'hoi met Emma' nu is het mijn beurt om even stil te zijn. ik weet dat we allebij hetzelfde denken.'je hebt precies dezelfde stem als ik''ja' zegt Emma terug. ik moet nu echt iets zeggen over het afspreken. 'kom je anders de hele vakantie hier heen' er is echt een leegte tussen ons in. het is ook zo raar. je praat me je eigen stem. 'ja, is goed. ik geef je mijn vader wel even. dan kan...' ze is even stil.'ik geef mijn nanny wel' ik wist wel dat ze moeder wilde zeggen. 'Karla!' gil ik keihard. ik geef de telefoon over aan karla. 'Met Karla rabbit jones' ik ren terug naar mijn kamer, dit was zo moeilijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen