Foto bij 099

Oh my fucking gosh. Het 99ste deel. AAAAAH.

Nadat we over de rode loper waren gelopen, waren we in een grote zaal gekomen. Het was prachtig versierd. Maar als je geld hebt, huur je wel de duurste partyplanner in. Sadie had me aan veel mensen voorgesteld, onder andere aan Diggy Simmons. Hij is zo'n lekker kind. Als ik geen gevoels had voor Justin, was ik zeker achter hem aangegaan. Ik had ook Usher ontmoet. En ik had ook gepraat met Pattie, Scooter, Kenny, Jazmyn en Justins vader. Het was tot nu toe heel gezellig. Maar ik had Justin nog niet gezien. Maar hij had het vast druk met al die bekende en onbekende gasten. Ik keek de zaal rond, op zoek naar Justin. 'Je zoekt Justin zeker?' Ik schrok. Toen ik zag dat het Jessica was, herstelde ik me weer. Ik knikte. 'Hij is bij Ryan. En die staat daar.' Schreeuwde Jessica boven de muziek uit. Ze wees met haar vinger naar rechts. Ik bedankte haar en liep, op de maat van de muziek, naar rechts toe. Ik keek constant om me heen om te kijken of ik Justin of Ryan zag. Maar jammer genoeg zag ik ze niet. Ik zag Pattie mijn kant oplopen. 'Lieverd, Justin zoekt je.' Zei ze toen ze voor me stond. 'Ik zoek hem ook. Waar is hij?' 'Hij stond daar,' ze wees met haar duim naar achteren 'maar liep toen opeens weg.' Telleurgesteld zuchtte ik. 'Ik ga hem wel zoeken.' Zei ik en liep door. Waarom had ik mijn mobiel in Justins huis gelaten?! Ik liep de andere kant op en zag allemaal onbekende, maar ook bekende, mensen. 'Ey!' Riep er iemand. Ik draaide me om, omdat ik dacht dat het Justin was. En inderdaad, het was Justin. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Hij kwam naar me toegelopen en sloeg zijn armen om me heen. Ik knuffelde hem terug en gaf hem een kusje op zijn wang. 'Je ziet er prachtig uit.' Zei hij en liet zijn ogen over mijn lichaam glijden. 'Jij ziet er ook niet slecht uit, Bieber.' Zei ik en knipoogde. 'Wil je eventjes meekomen? Ik wil even met je praten.' Ik knikte. Ik werd nerveus. Had ik misschien iets slechts gedaan? Nee, anders hij me niet gecomplimenteerd of geknuffeld. Justin pakte mijn hand vast en trok me mee, door de menigte, ergens naartoe. Over wat wilde Justin praten? Justin opende, ergens achterin de zaal, een deur en er stonden daar stoelen. Justin ging op een stoel zitten en trok me op zijn schoot. Hij legde zijn ene arm om mijn middel en met de andere speelde hij met mijn hand. 'Jess..' begon hij.

Reageer (16)

  • chadwick

    nee jonge mensen wat gaan jullie drama maken?
    HAHAH HIJ GAAT HAAR TEN HUWELIJK VRAGEN. nee joh dat was maar een grapje ik weet niet wat die gaat doen.
    maaaar katy, beter ga jij snel het laatste hoofdstuk posten..
    omg het laatste hoofdstuk... DRAMAAAA.

    1 decennium geleden
  • AndyS

    HIJ GAAAAAT HAAR WEEER OPNIEUW VRAGEN <33

    1 decennium geleden
  • definitly

    KATY GAAT NU VERDER ANDERS...:@

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Auset

    OmG, ik word bang. Gaat hij het uitmaken?! Gaat hij vreemd?! Houd hij niet meer van haar?! Gaat hij voorgoed weg?!

    Snel verder <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen