@Maritt Overbeek


Als dan eindelijk de repareur er is, gaan Justin en ik weer naar boven. "Ik ga even een ander t-shirt aantrekken hoor." zegt hij, en hij trekt zijn t-shirt uit. Ohmygod.. WOUW! Ik moet moeite doen niet te gaan gillen, en Justin doet er nu ook nog eens een schepje bovenop, want hij draait zich precies naar mijn richting. "Ik moet nog even verder bellen voor die nieuwe mobiel. Even wachten oke?" Snel pakt hij zijn telefoon en toetst weer een nummer in. "Ja, sorry, er was beneden een lek, dus had je effe weggedrukt. Kun je voor mij die mobiel regelen? Thanks bro, later." En hij hangt weer op. "Binnen een paar dagen heb je een iPhone." zegt Justin glimlachend alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. "AAAASAHH!" Blij spring ik in Justin zijn armen. "IK KRIJG EEN IPHONE! YAYAAYAYAAY!" Ik maak een vreugde dansje en laat me dan languit op het bed vallen. "Dankje Justin, dat je dit voor me wilt doen." "No problem." zegt hij lief, en hij laat zich naast me op het bed vallen. Gaf hij me nou een snelle knuffel? Als hij een arm om me heen slaat weet ik het pas zeker. Ja, hij gaf en geeft me een knuffel. Elk meisje droomt ervan bij Justin Bieber in bed te liggen, en ik líg gewoon op zijn bed! Als ik evenlater niks meer van Justin hoor sta ik op en zie ik dat hij ligt te slapen. "Ahw.." fluister ik, en ik kom dichter naar hem toe. Snel geef ik hem een kusje op z'n wang en loop dan snel naar beneden.

Reageer (9)

  • AmeranthaGaia

    Hoe gaat ze haar moeder uitleggen hoe ze aan een mobieltje komt?

    8 jaar geleden
  • HopexLove

    aah so cutee! <3
    dat was denk ik heeeel schattig om te zien (:
    Snel verder!<33

    1 decennium geleden
  • STALIK

    Justin is een cutie :3
    verder!

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aaahw! Sweet! (K)
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • kimmybiebzz

    Aaaaawhhhhhhhhh verdeeeeeeeeeeeeeer ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen