Even een keer een verandering (:
Deze keer een keertje @Pattie Mallette (:

xx

@Pattie Mallette


"Echt een leuk stel zijn ze!" Kate neemt een slok van haar cola en ik glimlach. "Haha, zeker wel. Wie weet word het nog wat tussen die twee." Ik knipoog lachend en sta even op om een glas water voor mezelf te pakken. "We'll see." "Neee!" roep ik hard als ik in de keuken kijk. "Wat is er! Toch niet zo leuk als Justin en Maritt krijgen?" roept Kate terug. "Nee gekkie! Tuurlijk vind ik dat leuk! Maar heel de keuken staat onder het water." Kate komt met haar hogen hakjes de keuken inrennen en kijkt met grote ogen naar de vloer die helemaal nat is van het water. "Waar komt dat nou weer ineens vandaan?" Ik pak een theedoek en wil het schoon gaan maken, maar elke keer komt er weer water bij. "Pattie, volgens mij is er een lek in het keukenkastje.." zegt Kate terwijl ze twijfelend naar het keukenkasje wijst. Voorzichtig maak ik hem open en spuit er een harde straal water in mijn gezicht. Ik probeer het water te stoppen maar echt handig gaat het niet, want het keukenkastje vliegt eruit en binnen no time ben ik helemaal bezopen van het water. "JUSTINN!" roep ik hard, en tegen Kate zeg ik: "Snel, bel een repareur." "Mam! Wat is hier aan de hand?" Justin en Maritt staren met grote ogen naar de keukenvloer, en daarna naar mij. "Maritt wat zit je haar door de war?" Breng ik er even tussendoor, en ik zie dat ze rood word. "Ja mam, ga over iemand haar beginnen als het hier een zooitje is en het water nog steeds loopt!" Lachend loop Justin naar het water en doet net alsof hij het allemaal we kan, maar binnen de kortste keren ligt hij languit op de grond. "Hahahah! Goedzo Justin!"

Reageer (9)

  • JustMe95

    snel verder:D

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    hihi snel verder

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    haha verder <3

    1 decennium geleden
  • LLaauu

    lol!!!:D gauw verder(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen