Foto bij [ 053 ]

BOEM 100! Met een dikke vette dankjewel aan Anne die de 100ste kudo gaf! Wat hebben jullie liever? Meer hoofdstukjes of een langere. Komt op hetzelfde neer maar het leest anders, vind ik zelf altijd. Geef even aan in een reactie en jullie zijn te gek! Liefs.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Rembrandt

    ik weet niks te zeggen
    maar ik wil niet alleen 'verder' zeggen/typen dus
    sorry <33

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    ik heb liever meer hoofdstukken want een lange lees je heel snel uit en doe je er teminste iets langer over.
    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • interested

    oeeeh voor dit hoofdstuk heb ik me extra gehaast. En nu is me haar daardoor verpest maarja ik geef jou de schuld niet hoor. Want ik moest gisterzonodig weer krulspelden in doen en vanmorgen heb ik een coupe eu clown ofzo? echt super lelijk. Nu maar hopen dat hij uitzakt op de fiets en anders heb ik een elastiekje bij me. yey. maar ik dacht eerst dat het alec was ieeeeeeeeeee. Maar je moet trouwens eum meer hoofdstukken doen ipv lang, want door lang lees je ook super snel heen. Maar nu word het weer eens zwart ik vraag me af wat dat eigenlijk telkens is, maar oke. draco is weer eens superbezorgt+superlief dus. weetje ik zou ook best zo'n jongen willen kennen maarja bijna iedereen wel he. lalala ik heb geen inspiratie meer sorrry :( ik ga vanmiddag nog een langere proberen te schrijven, maarja ga maar weer snel verder. hm nu voel ik me zo standaard :( WEITERRRRRRRRRRR. haha nu voel ik me duitser maar oke.

    1 decennium geleden
  • EDGEofGLORY

    Gaaaaa verder bitte ;D ikzelf zou graag meer hoofdstukken dan een langer stuk willen ;D

    1 decennium geleden
  • Lauwrierblad

    Het was weer een geweldig stukje!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen