Foto bij 97

Wow, het eerste hoofdstuk is al +600 x gelezen. How focking awesome (:

'Echt waar? Oh my!' Verbaasd keek ik naar Sadie die net een verhaal vertelde over een dronken jongen die in de sloot sprong. Ik schoot in de lach en Sadie deed met me mee. De rest keek ons raar aan, maar het interesseerde me niks. Ik was met Sadie en als ik met haar was, moest je iets raars verwachten. Ik keek de kamer rond en mijn ogen stopten bij Justin. Ik wist 100% zeker wat hij met zijn blik bedoelde: Laat Caitlin niet buiten de groep vallen. Niet dat Sadie en ik een groep waren. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik dacht hard na, over wat ik moest zeggen tegen Caitlin, maar ik kwam er maar niet op. Hoe kon ik in hemelsnaam een gesprek beginnen met iemend die ik niet ken? 'Dus heb jij een vriendje?' Vroeg ik aan haar. Ze keek me verbaasd aan. 'Ik?' Vroeg ze. In mijn ooghoeken zag ik Justin deze kant op kijken en ik wist dat hij meeluisterde. Ik knikte. 'Uhh. Ja.' Antwoordde ze. 'Heb je een foto van hem?' Vroeg ik vrolijk. Justin keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudde daarna zijn hoofd. Hij wilde dat ik met haar ging praten, dus ik doe het, doe ik het alsnog verkeerd volgens hem. 'Uh, ja. Uhm, niet bij me.' Antwoordde ze. 'Oké. Hoe heet hij?' Vroeg ik. Sadie luisterde ook mee. 'Tyler.' Opnieuw knikte ik. 'Gaaf.' Zei ik. Ik wilde er nog achter zeggen "dan hebben we alle drie een vriendje." maar ik was degene die geen vriendje had. Het werd stil tussen mij en Caitlin. 'Jongens, ik moet over een half uurtje weg. Dus gaan jullie dan mee?' Vroeg Justin. Ik voelde me aangesproken. Maar hij had het tegen de jongens en niet tegen iedereen. 'En wij dan?' Vroeg ik teleurgesteld. Ik wilde mee, want ik wilde iets hyperactiefs / vrolijks doen. 'Jullie gaan je... Uh, omkleden voor vanavond of zo?' 'Het is drie uur.' Zei ik. 'Dus. Dan gaan jullie je heel langzaam omkleden voor vanavond.' Zei Ryan. Ik rolde met mijn ogen. 'Waarom mogen we niet mee?' Vroeg Sadie. 'Omdat wij, jongens, iets jongensachtig gaan doen.' Zei Chaz geheimzinnig. 'Wat?' Vroeg ik. De drie jongens keken tegelijk naar Justin. Ik schoot keihard in de lach. En Sadie én Caitlin deden mee. Het zag er gewoon zo grappig uit. Die drie hoofden, tegelijkertijd draaiend naar Justin toe. Misschien was Caitlin toch niet zo erg. Ik bedoel, ze lachtte in iedere geval mee.



Abooo's <3
Even voor de duidelijkheid
ik ga NIET verder met dit
verhaal. Dat staat vast.
En btw; hierna nog drie
deeeeeeeeeeeeeeltjes. (:

Reageer (9)

  • LinnaNevilla

    Ik mag caitlin niet :$

    1 decennium geleden
  • Charlyxx

    Leuk verhaal!!(:
    Jammer dat je niet verder gaat met dit verhaal):
    Het is echt verslavend!!_O_

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    snel verder <3333'

    1 decennium geleden
  • Glow

    OH, 3? ):
    Ga toch maar snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Frappucino

    Meeeh, nog maar 3? Anyway, super geschreven. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen