Foto bij OO2

Aangezien ik me verveel en inspiratie heb...nog een deeltje!
Dankjewel voor al jullie reacties!

'Jullie vragen je zeker af waarom jullie hier zijn.' vroeg hij. Camilla en Jenna knikte.
'Ja meneer.' zeiden ze in koor.
'Zoals jullie weten was er gister een feest. We hebben gehoord dat een van jullie je niet goed had gedragen.' zei hij. Camilla beet op haar lip en dacht na over gister. Ze had niets fout gedaan, alleen maar gedaan wat mensen haar vroegen. Op feesten werkt het meesten van het personeel achter de bar en ze had dat alleen maar gedaan. Ze keek vanuit haar ooghoek naar Jenna, en zag dat die met een zelfverzekerde glimlach naar de koning keek. Als ze zo keek betekende het vast dat zij het niet gedaan had.
'Jenna, we zijn diep teleurgesteld.' zei de koningin. Camilla liet een zucht van opluchting en op Jenna's gezicht verscheen een frons.
'Maar ik heb...' begon ze. De koning hief zijn hand op, waardoor ze gelijk weer stilviel.
'Nee, geen gemaar. Volgens de graaf van Belvenië ben jij samen met de prins van Frances gezien in de tuin.' zei de koning. Jenna beet op haar lip en werd een beetje rood. Dit bevestigde het alleen maar voor Camilla dat zij het had gedaan. Maar nog niet waarom zij hier was.
'En voor Camilla.' begon de koningin, 'Voor jouw hebben we een speciale plicht.'
Camilla keek op van haar schoenen en keek hun verbaasd aan. Een speciale plicht? Dat klonk leuk, maar ook een beetje verdacht. Camilla keek hun dan ook wantrouwig aan.
'Oké.' zei ze, haar wenkbrauwen opgetrokken.
'We willen graag dat jij de persoonlijke meid van de prins wordt. Omdat hij nu pas terug is, heeft hij iemand nodig die hem met alles helpt. En nadat we al je resultaten hebben doorgenomen en gevraagd aan de andere leden die je al hebt geholpen, hebben we jouw gekozen. Neem je deze plicht aan?' vroeg de koningin. Camilla dacht even na en keek naar Jenna die haar met een kwaad gezicht aankeek, jaloers.
Camilla glimlachte en knikte. 'Maar al te graag uwe hoogheid.'
De koningin klapte verrukt in haar handen, 'Geweldig! James, breng Camilla naar Nicholas.' zei ze. De butler van de koningin en koning kwam eraan en wees me de weg naar de kamer van de prins.

Druk het groene knopje zo vaak mogelijk in!
Of laat een reactie achter!

Reageer (9)

  • aquafresh

    ik klik op de groene kopje, maar dan moet je heel snel verder gaan

    1 decennium geleden
  • Proprius

    Meeeeer

    1 decennium geleden
  • Masked

    Yaw, She is gone mest The prince!
    And then they kiss and life happy for ever ;)
    Jupp te veel sproojes gelezen.
    Hahahahaha gaat uu snel verder?

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Leuk! x

    1 decennium geleden
  • Femkexx

    leeeuk<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen