Fourty-five
@Maritt Overbeek
Jaxon en Jazmyn zijn echt schatjes. Net als Justin. Trouwens, het valt me nu pas op dat alledrie hun namen met een J beginnen. Haha, zo cute! Ik voel een lachje in mezelf en glimlach. "Waarom lach je?" hoor ik Justin zeggen en ik kijk hem glimlachend aan. "Gewoon,
binnenpretje." "Mag ik mee genieten met jullie binnen pretje?" vraagt hij lief, en ik kan het nog net weerstaan nee te zeggen. Eens zien hoe hij hier op reageert. "Ahw, toe?" smeekt hij en hij gaat met zijn knieën op de grond zitten. "Ik wil ook mee genieten van jou binnenpretje." Als een klein kind kijkt hij me aan met een pruillipje en dan kan ik het niet meer weerstaan om nee te zeggen. "Haha, oké dan. Ik moest lachen omdat jij, Jazmyn en Jaxon alledrie beginnen met een J. How cute is that!" Lachend laat ik me op het bed ploffen en komt Justin naast me zitten. "Haha, dus dat is alles?" Hij pakt me beet en geeft me de kieteldood. "Hahahaahah, Justin sto-op!" kan ik er nog net uitbrengen. Ineens voel ik en steek in m'n zij en ik raak in paniek. "He-elp ik k-krijgg geen a-adm." Meteen stopt hij met kietelen en kijkt me geschrokken aan. Hij helpt me overeind en pakt me beet. "Sorry, gaat het? Het spijt me, ik wist niet dat je-" "Geeft niet, jij kon het ook niet weten. Ik voelde ineens een steek." onderbreek ik hem zijn zin. "Zullen we even naar beneden gaan? Misschien wil je even wat te drinken ofzo?" Bezorgd helpt hij me overeind en ik zie dat hij zich schuldig voelt. "Justin..- Snel pak ik hem bij zijn pols beet en maak mijn zin af: -Niet denken dat het jou schuld is, want dat is niet zo. Het was gewoon een ongelukje." Ik kijk hem diep in de ogen aan. Zal ik hem kussen? Nee! Absurd Maritt, je kent hem nog geen dag! En tenslotte zal hij het helemaal niet leuk vinden. Het is een tieneridool Maar, denk je nou echt dat hij iets met jou wil? Ik wenk mijn gezicht af en loop naar beneden. Please pak me vast en kus me.. denk ik bij mezelf, maar er gebeurt niks.
Reageer (6)
Love it!
1 decennium geledenVerder!