Foto bij 106. Feeling guilty then

Zelfde geldt weer voor vandaag, help je me naar 80 abo's of in de top, krijg je nog een hoofdstukje today ^.^

Ik heb trouwens even een hele snelle schets gemaakt van de hotelkamer.

Best groot voor twee man, niet? (: Rood zijn de muren, groen de ramen en blauw de beschrijving van de kamers. En de rest kun je wel bedenken denk ik.

Foto: Likeee <'3

We gaan gewoon voor hoofdstuk nummer 200 joh xd Als ik dan nog inspiratie heb en zo (:

De klanken van het liedje ‘Deuces’ schalden door de kamer: de wekkerradio was afgegaan, het moment van de waarheid. Je rekte je even uit en wreef de slaap uit je ogen. Negen uur ’s ochtends. Vannacht had je gek genoeg erg goed geslapen, ook al had je gisteren genoeg redenen om niet in slaap te komen. Je draaide je om in bed, en het eerste ding dat je opviel was dat Félicia níet naast je lag te ronken. Met het gevoel alsof er een steen in je maag lag hielp je jezelf overeind en ging in het duister op zoek naar de rolstoel, die naast je bed geparkeerd stond. Toen je die eenmaal gevonden had, ging je naar de gordijnen, die nog steeds onaangedaan dicht waren, zoals jij ze gisteren had achtergelaten. Je bad dat Félicia gewoon in de kamer zat, een ontbijtje voor je te maken, of iets dergelijks. Opeens leek het net alsof je aan een strak gespannen elastiek vastzat aan het raam. Je kreeg je rolstoel niet vooruit, hoe hard je ook probeerde. Moedeloos liet je je handen slap neervallen over de leuningen. Vandaag had je de kans deze rolstoel voorgoed uit je leven weg te bannen, maar dan moest je wel eerst naar het ziekenhuis zien te komen. Met een kloppend hart opende je de deur naar de kamer en keek je om de hoek. Niets of niemand te zien. Je ging naar de zitkamer en staarde naar het mobieltje op de koffietafel. “Félies?” Zei je aarzelend, terwijl je naar de koffietafel rolde om je mobieltje op te pakken. Geen antwoord. Je keek naar het schermpje van je mobieltje en zag dat er geen gemiste oproepen waren. “Félicia?” Zei je nu iets harder. Niemand antwoordde. “Verdomme.” Mompelde je. Wat was dit nou weer voor gezeik. Kwaad toetste je Félicia’s nummer in op je mobieltje en liet de telefoon overgaan. “Dit nummer is niet bereikbaar. Als u een voicemailbericht wil inspreken, toets 1. Wilt u liever een SMS achterlaten? Toets 2.” Je klikte op de rode beltoets en smeet je mobiel op de bank. Hoe kwam je nu bij het ziekenhuis? Je zuchtte en wist dat er maar één ding op zat. Maar dat kon je eigenlijk niet maken, dan kwam hij te laat! Met een diepe zucht pakte je je mobiel weer op en belde Taylor.

80 abo's of de top 5? Twee hoofdstukjes (:

Reageer (9)

  • Rebellious

    Kom op mensjes! GEEF KUDOS! Dit gaat zo niet lukken (huil)

    1 decennium geleden
  • KIMJIWON

    Ik zou willen dat ik die groene duimpje in elkaar kon slaan,,
    Want het aantal kudos moet naar boven!!

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    snel verder en ik hb gekudot!

    1 decennium geleden
  • KIMJIWON

    ALLEMAAL KUDOËN!!
    xd

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    Kudooooo ;3

    snel verder!!!! (:
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen