‘Dad ?’ riep ik door de gangen van het CSI bureau yeah mijn vader is een politie agent hij heeft gezegd dat ik vandaag hier niet naar toe mocht komen omdat er iets aan de hand was met een bom aanslag, maar zo eigenwijs als ik was liep ik nu gewoon door het gebouw heen. Ik liep een beetje verder door de gangen en zo kwam ik uit bij de cellen, ik liep snel door omdat ik hier nooit mocht komen soms wenste ik dat mijn vader geen politie agent was maar wat kan ik er aan veranderen? Juist niks kan ik er aan veranderen wat me soms best wel gek maakt omdat ik gewoon geen gedoe wil hebben. Ik hoorde allemaal geschreeuw en gescheld uit een kamer komen, ik liep er heen en keek om de hoek wat er aan de hand was toen ik goed keek zag ik dat er iets van 10 mannen waren boven de achttien en een jongen van mijn leeftijd, ik zag dat ze een test moesten doen om te kijken of ze drugs hadden of het hadden gebruikt. ‘Alyson, wat doe jij in godsnaam hier ik had toch gezegd dat je thuis moest blijven’ verschrikt draaide ik me om en zag me vader staan ‘uhm ja ik kwam hier langs om uhm omdat ik jou miste’ ik zag dat hij rood aanliep van woede voordat hij ook maar iets kon zeggen, rende ik al snel langs hem heen door de gangen, toen ik net de hoek om wou rennen knalde ik tegen iemand op en viel met een klap op de grond en wreef met mijn hand over me achterhoofd die bonkte als een gek ‘ Kun je niet uitkijken kind’ hoorde ik een boze stem vragen, ik keek omhoog en zag die jongen staan, snel stond ik op en keek hem boos aan ‘ irritant en geïrriteerd kind dat je bent zeg’ zonder nog een woord te zeggen liep ik weg.

Reageer (2)

  • Lovatos

    omg... gaat dit nog verder?

    1 decennium geleden
  • HTNGU

    oehh!
    Waarom stop je op zo'n moment?
    Ik wil weten wat er gaat gebeuren :D
    Verder..? <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen