49* Good Night
POV Allison Black
Een deur werd dichtgegooid en gelijk zat ik rechtop in bed. Ik lag in een onbekende kamer. Zoekend gleed ik met mijn handen over de muur en daar vond ik een lichtknopje. Ik zat nu rechtop in een eenpersoonsbed in een kleine slaapkamer en zag dat het buiten nog donker was. Ik hoorde voetstappen een krakende trap oplopen dus deze slaapkamer was op de eerste verdieping van een huis. Ik wachtte tot er iemand binnenkwam. Zachtjes werd de deur geopend en twee bruine ogen keken verbaasd toen ze zagen dat het licht aan was. 'Wiens kamer is dit?' vroeg ik verbaasd. 'De mijne,' antwoordde Seth's perfecte stem. 'Ik heb jou hier neergelegd toen ik moest gaan wachtlopen.' Hij kwam naar me toe lopen en ging naast me zitten op zijn bed. 'Heb ik je wakker gemaakt?' vroeg hij een tikje bezorgd. 'Ik denk het, maar dat maakt niet uit. Ik slaap thuis wel verder.' En ik maakte aanstalten om op te staan. Hij pakte mijn pols vast om me tegen te houden. 'Blijf je niet hier?' vroeg hij met een klein pruillipje. 'Graag. Maar waar moet jij dan slapen?' 'Bij jou,' antwoordde hij en ik zag zijn wangen een beetje rood worden. Hij zag er zo schattig uit dat ik naar voren boog en een kusje op zijn wang drukte. 'Oké,' antwoordde ik. Hij klom voorzichtig over me heen en hij ging achter me liggen. We gooide de dekens over ons heen en Seth trok me voorzichtig naar zich toe. Ik kroop zo dicht mogelijk tegen hem aan en ik voelde zijn buikspieren tegen mijn rug. Hij legde zijn arm over me heen en zijn warmte kwam makkelijk door mijn dunne hempje heen. 'Allison?' 'Ja?' 'Ik heb je ech heel erg gemist toen je in Miami was,' vertelde hij me op een hese toon die me deed wegsmelten. 'Ik jou ook, zoveel dat het pijn deed.' Hij trok me weer iets steviger tegen zich aan. 'Ik heb je het liefst iedere minuut van iedere dag in mijn armen,' fluisterde hij in mijn oor terwijl hij de geur van mijn haar opsnoof en een kusje op mijn kruin drukte. Ik knikte. In zijn armen leek voor mij de enige juiste plaats om te zijn. Het voelde heerlijk als zijn warme huid de mijne liet branden en als zijn warmte mij ook verwarmde. 'Seth?' 'Hmm?' reageerde hij terwijl hij nog steeds leek te genieten van mijn geur. 'Zal je echt voor altijd van me blijven houden?' vroeg ik. Het leek me zo onwaarschijnlijk dat zo'n perfecte iemand altijd van me zou houden. 'Ja, ik denk niet dat ik ooit nog andere lippen op de mijne wil voelen dan die van jou.' 'Maar we zijn pas 15, en we hebben pas 2 keer gezoend.' 'Nou en? En dat waren trouwens de twee beste momenten van mijn leven.' Waarom liet deze jongen me zo makkelijk wegsmelten? Hij leek wel een zon en ik een ijsje. 'Seth?' 'Ja?' 'Was er vandaag geen kampvuur?' vroeg ik toen ik me herinnerde dat de jongens het daar over hadden. 'Nee, datdoen we morgen.' 'Oké.' We bleven even stil en genoten van elkaars aanwezigheid. 'Alli?' 'Hmm?' Hij leek te twijfelen over zijn vraag. 'Vat het alsjeblieft niet verkeerd op,' ging hij verder. O-oh. 'Wil je alsjeblieft niet zo vaak naar de Cullens gaan?' Wow, die zag ik niet aankomen. Niet naar de Cullens? Maar het waren goede vrienden van me geworden. 'Ben je boos?' vroeg Seth voorzichtig toen ik niets zei. 'Nee. Nee natuurlijk ben ik niet boos. Maar waarom mag ik er niet naartoe?' 'Je mag er wel naartoe. Ik ga je niets verbieden. Maar als je bij hen bent kan ik nooit naar je toe komen. We hebben een verdrag en daar moeten we ons allemaal aan houden,' legde hij me uit. Ik knikte en zuchtte. Rose en ik waren vriendinnen en Emmett en Edward waren leuk om mee om te gaan. 'Het spijt me heel erg Allison. Maar ik wil zeker zijn dat je veilig bent,' verontschuldigde hij zich. Ik wist wel hoe moeilijk hij het vond om zoiets van me te vragen dus ik nam het hem niet kwalijk. Ik draaide me om en drukte een teder kusje op zijn lippen waardoor en een schok door mijn lichaam ging. 'Zullen we maar gaan slapen?' vroeg ik terwijl ik moest gapen. Hij grinnikte en duwde een pluk haar terug achter mijn oor. 'Weltrusten,' fluisterde hij terwijl hij een kusje op mijn wang plaatste. Ik draaide me terug om en ging zo dicht mogelijk tegen hem aan liggen en in zijn armen viel ik weer in slaap.
Sorry, deze was een beetje zwak maar ik hoop dat hij toch reacties en kudo's waard is.
Reageer (18)
aaahw lief, snel verder?!!!
1 decennium geledenIk wil de kudoknop vermoorden!!!!! Of toch niet, want dan kun jij geen kudo's meer krijgen. Ik haat die kudoknop! Waarom mag je per verhaal maar 1 kudo geven?!?!?!?!?!
1 decennium geledenAaaaah snel verder echt een top storie !!!! Maar ehm komt er ook nog een keertje EEN NACHT samen??? Snel verder!!!
1 decennium geledenCute
1 decennium geledensuper <33
1 decennium geledenze zijn zoo lief samen(H)