Foto bij #51

Lucy
Opeens stond Justin op en trok me mee. Ik keek Justin vragend aan maar Justin schudde zijn hoofd. Waarschijnlijk wilde hij daarmee zeggen dat hij het zo wel zou uitleggen. Gewillig liep ik met hem mee terwijl Chaz en Ryan ons nog steeds wazig aanstaarden. We liepen de kamer uit en bleven in de gang staan. ‘Volgens mij heb je gelijk.’ Zei Justin toen. ‘Ja, dat zei ik toch.’ Lachte ik. Justin knikte. ‘Ze kijken echt de hele tijd zo van: die Lucy is vetirritant maar gelukkig hebben wij een plannetje.’ Ik knikte tevreden. Mooi, Justin was er ook achter. Ik wilde m’n mond openen om iets te zeggen maar Justin schudde snel zijn hoofd en gebaarde dat ik stil moest zijn. Hij legde zijn oor tegen de deur en luisterde geconcentreerd. Hah, dat was best slim van hem. Nu konden we ze afluisteren. Ik volgde zijn voorbeeld en luisterde geconcentreerd naar de geluiden achter de deur. Ik hoorde iemand lachen wat waarschijnlijk Chaz moest zijn. ‘Ja, het is toch zo? Maar ik denk dat dit wel lastig gaat worden hoor. Justin gaat ons niet helpen, dat is duidelijk en Lucy gaat echt gigantisch tegenwerken.’ Hoorde ik Ryan zeggen. Ik trok m’n wenkbrauwen op en bleef geconcentreerd luisteren. ‘Ja klopt. We moeten eigenlijk net zo doen als…’ Verder hoorde ik het niet want Pattie en Scooter kwamen aangelopen en keken ons verbaasd aan. ‘Wat staan jullie hier?’ vroeg Scooter. ‘Oh, gewoon. Iets.’ Zei Justin snel terwijl hij even snel glimlachte. Pattie keek ons onbegrijpend aan maar haalde toen haar schouders op. ‘Nou, komen jullie zo? We gaan eten.’ Ze glimlachte even en liep toen met Scooter de kamer in. Justin en ik keken elkaar opgelucht aan. ‘Oké, dat was echt slechte timing. Ryan en Chaz wilden net hun plannetje vertellen.’ Zei ik toen. Justin knikte. ‘Maar daar komen we nog wel achter.’ We grijnsden even naar elkaar en liepen toen ook de kamer weer in.

Reageer (4)

  • Herondales

    DUDE WAAROM NOU WEER ZO'N KLEIN STUK? Ik eis dat je nu meteen weer een stuk post. NU ZEG IK JE! NU! D:

    1 decennium geleden
  • xFaganax

    :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
    <33333333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    OEWHH wat zijn SOMERS & BUTLER nou weer van plan ?

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Cool! serieus en het is orgineel want normaal merkt justin het dan niet en dan krijgen ze weer rusie! (Y) top die originaliteit

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen