Sergio Ramos

“Oke, dat was raar.” Mompelde Cesc. “Dat was inderdaad raar ja.” Zuchtte ik en ik pakte mijn kleren. “Nee even serieus. Het is toch niet normaal dat er twee meiden de kleedkamer in lopen? Het moet niet gekker worden met die toeschouwers.” Zei hij en hij ging verder met omkleden. “Hoe kunnen het toeschouwers zijn als het een besloten training is?” Vroeg ik verbaasd. “Eh. Dat is een goede vraag. Misschien zijn ze wel vriendinnetjes van de spelers ofzo.” Zei Cesc. “Waarschijnlijk.” Mompelde ik iet wat teleurgesteld. Lena heeft iets speciaals over zich heen. Niet dat ik verliefd ben, dat zeker niet. Maar toch, er is iets aantrekkelijks aan haar, ik weet alleen niet wat. “Ben je klaar? Ik wil eigenlijk wel naar huis, maar we moeten nog langs Pep.” Zei Cesc en hij liep de kleedkamer uit. “Ja ja ik kom al.” Zei ik en ik pakte snel mijn spullen en rende achter hem aan. We liepen richting het veld terwijl de rest van het team naar de kleedkamers liep. David trok zijn mond open om iets te zeggen, maar ik draaide mijn hoofd weg. “Dan niet.” Hoorde ik hem nog mompelen. “Ah daar zijn jullie al.” Zei Pep en hij kwam met een glimlach op ons aflopen. “Jullie weten dat mijn twee dochters hier vaak aanwezig zijn?” Zei Pep met een glimlach. “Eh nee.” Zeiden we tegelijk. “Hmm. Nou bij deze dan. Maar er is hier één duidelijke regel over mijn dochters. De spelers blijven van ze af. Ik wil niet dat jullie een relatie met een van de twee krijgen, ik wil niet dat ze gekwetst worden door spelers uit dit team.” Zei Pep. Ik keek verbaasd naar Cesc, twee dochters. Juist, ik weet al wie de dochters zijn. “Begrepen?” vroeg Pep. “Begrepen.” Zeiden we tegelijk. “Nou dan mogen jullie gaan. Tot morgen.” Zei Pep. “Doei.” Zei ik en ik liep weg. “En Sergio.” Zei Pep. Ik draaide me om en keek hem aan. “Je hebt gedaan wat ik je vroeg. Dankjewel.” Zei Pep met een glimlach. Ik gaf een knikje en liep toen echt het veld af. Op naar huis, helaas keer ik morgen weer terug.

Reageer (10)

  • Noorhelm

    leuk!
    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Hahaha, leukleuk.
    Ach, een relatie krijgen ze toch wel. (nerd)

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Eigenlijk vind ik die papa wel lief, maar liefde moet je niet in de weg staan.

    Snel weer verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • Heretics

    Ik ben het eens met Elena :'). Cesc moet met MIJ krijgen ja! RAWR! :9~

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Nouja, hahaha zo'n pa wil ik niet ;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen