Shadow Sloopkogel en Deidara Dynamiet
als je het niet goed kan zien, op de foto staan(van links naar rechts) Tobi, Deidara, Kisame en Itachi achteraan.
-Oro...Oro....- mompelde Sasuke nog steeds lijkbleek.
-JIJ VIEZERIK! ZEG ME NIET DAT JE GEDAAN HEBT WAT IK DENK DAT JE GEDAAN HEBT!- gilde Sweet nu, ze mocht Oro best wel hoor, maar misbruik maken van haar gasten ging toch net IETS te ver... ietsje maar.
Oro haalde zijn schouders op -ik heb hem gewoon 6 keer verslagen met Risk, of het komt omdat ik de Oreo's heb opgegeten...- zei hij toen bedenkelijk, hij haalde opnieuw zijn schouders op luisterde toen verder naar Shishi die nog steeds gromde....


-Ready?- werd er plotseling gefluisterd zo zacht dat alleen Itachi, Kisame, Tobi en Deidara het konden horen, -Set- volgde er en Itachi pakte een Shuriken, Kisame pakte Samehada (zijn zwaard) Tobi ging in "sul modus" en Deidara maakte 4 Afstoffertjes, Shadow ging in Demon-modus..

-FIIIIREEEEEE- werd er toen gegild door Shadow.
Itachi, Kisame, Tobi, Deidara en Shadow sprongen achter de bank vandaan en vielen samen Orochimaru aan,
Het zit zo, ze wilden Shadow toch terug in Akatsuki? nouja Shadow had een deal gesloten, help mij dan help ik jullie, zeg maar, en dit was het "help mij" gedeelte.
Orochimaru rende als een gek weg naar boven en Itachi, Kisame, Tobi, Deidara en Shadow volgde hem de trap op.
iedereen zat met open mond en grote ogen te staren naar wat er net gebeurd was terwijl Sweet vals lachtte en met haar handen in de lucht door de kamer heen rende.
-belasting my ass!!- schreeuwde ze en ze lachtte nog een keertje vals voordat ze de trap op rende.
-kom op Shadow! duw hem op het bed!- moedigde Sweet Shadow aan vlak voordat het bed ontplofte door een afstoffer, -jaa! en nu tegen de muur aan!(6)-
opnieuw lachtte Sweet vals en Shishi kwam naast haar staan, -je weet toch zeker wel dat dit heel duur gaat worden hea?- vroeg Shishi, als jullie het waren vergeten, Shishi zorgt voor het geld in huize Sweet.
-SHIMARI KOM OOK HELPEN!- gilde Sweet nu, Shishi geheel negerend, Shimari sprong achter een kast vandaan (-sinds wanneer hebben we daar een kast?- vroeg Shishi meteen) en sprong toen bovenop de rug van Tobi die -I'm A Good boy!- schreeuwend de trap af donderde met Shimari op zijn rug en waar ze verder worstelde in de keuken, waar een tafel kapot ging, een muur werd eruit geslagen en de vriezer viel om waardoor er nu allemaal potten Ben&Jerry ijs over de vloer verspreid lagen, Shooter zag haar kans schoon en dook meteen over de potten heen waarna ze de potten 1 voor 1 leegat....

~2 uur Later~

-het huis is helemaal gesloopt Sweet ¬_¬- zei een Chagrijnige Shooter, alle gasten en presentatoren stonden voor het huis en keken rond naar de hoopjes die hun kamers waren, gelukkig had Sweet nog een Ziljoen euro over en kon ze dus makkelijk een nieuw monsterlijk groot huis kopen of bouwen...

Maar waar gaat ze dat nieuwe monsterlijke huis bouwen?
degene die het beste idee heeft wint!
er zijn wel regeltjes!
1, geen omschrijving van hoe het huis eruit moet gaan zien, dat wil ik doen(A).
2, het moet midden of vlakbij een stad zijn,
3, de Anime waar de stad uitkomt maakt niet uit, als de stad NIET uit Naruto komt, geef dan een kleine beschrijving van de belangrijkste dingen die er zijn.
4, je mag ook zelf een stad verzinnen maar opnieuw, geef een kleine beschrijving van de belangrijkste dingen in de stad, eventueel een plaatje of tekening zodat we allemaal weten wat de belangrijkste dingen zijn, niet de hele stad beschrijven want als alles al bepaald is wat er is voel ik met zo opgesloten omdat ik niks erbij kan verzinnen XD:P
Succes met verzinnen en Excuses voor het korte deel(A)
je antwoord moet VOOR 2 Juli binnen zijn! het liefst vandaag nog XD

Reageer (6)

  • Hopefulness

    ahah xD Team Shadow (cool)
    Ben en Jerry ijs O_O omg kheb nu honger gekregen!!
    ojah ik weet nog een 'soort' anime... meer een spelletje maar ja xD
    ken je Kingdom Hearts?
    Daar de bad guys van o-o Organization 13 O-o
    Axel!!!(hoera)(hoera)
    Een stad?...
    um...
    Teletubie land!!!
    hehe (A)
    ofofofoofofofof!!!
    ...
    We gaan in Konoha wonen!!
    waar wonen we nu ook alweer?
    Gewoon *plop* midden in de centrum!!
    Hokage boos maken (A)
    Of in ... Sand Village geval ding (hoera)
    Gaan we Gaara irieteren (A) hij is zo schattig *_* en zo knuffelig!!! als ik um een knuffel zou geven zou ie me vermoorden denk ik... maar ja :D ander onderwerp!...
    Ben en Jerry!!(hoera)(hoera)
    Of we gaan in.... The Village hidden in the mist wonen o-o iedereen is tog daar zo badass (A) komen wij aan O_O(6)
    Iedereen bang voor ons ^_^
    Komen we misschien een dode haku en Zabuza tegen :D:D Zabuza is vet O_O en Haku ook ^_^
    En Suigetsu :O:9~ ihihi (A)

    wow weer een preek blijbaar...
    ik moet eigenlijk leren... maar ja xD
    ik weet niet waar we moeten wonen :P kies maar ^_^ daar boven zijn mijn voorstellen :D:D
    Next!!
    Xx Mel!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen