Foto bij 111.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • TwillightFan

    dat met die kudo`s heb ik ook(huil)

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    WAAAAAAAAAAAAH.

    Ohyeah, mijn sprookje was écht de bom. En ik citeer. Jaja. Door de enige echte, xJustinChazx -ik weet niet wat je echte naam is, en als ik naar je profiel ga moet ik helemaal stoppen met mijn reactie, en ik ben zo leuk vandaag dat ik geen zin heb op mn reactie te bewerken (: -

    En waaauw, ik las dus net mijn vorige reactie. En ik heb heeeeeel veel typfouten gemaakt, haha. Maakt toch niet zoveel uit? Want ik zat dood leuk op mn mobiel.

    Zal ik een stiekeme belofte maken dat ik meestal als ik je deeltje lees een lange reactie neerzet? (:

    Dan krijg je te maken met de gekke mij, nee serieus. Ik ben soms echt gestoord. :$
    EN OMG. IK HAD HET GEWOON FOUT?!

    Vicky vertrouwd Audry niet ;c NOUNOUNOU. Ik dacht, die boze wolf Vicky die veranderd in een meisje, met die vertrouwen dingen, dat klopt wel. Maar neee hoor.

    Oké, maar moet ik die belofte nou maken? Je hoeft alleen 'ja' te zeggen. Maar dat is wel heel droog. Dus ja. Je kan er voor kiezen om alleen 'ja' te zeggen of een uitgebreidere zin. Of je zegt gewoon 'nee' of een uitgebreidere zin.

    ''Cause I was like, BABY BABY BABY OOOOOH, I'm like BABY BABY BABY NOOO, I'm like BABY BABY BABY OOOOH, I thought you always be mine, mineeeee''

    Ja die heb ik in mn hoofd. Stiekem nog 16 dagen tot Justin Bieber's concert (:

    OH! En ik heb wss nog een lezer voor je geregeld. Maar dat meisje moet dus even online komen en in haar gastenboek kijken, en dan neemt ze met een grijns op haar gezicht een abbo op je verhaal.

    Weetje. Dit is niet eerlijk;
    Als ik op dat lekkere uitziende groene knopje druk. Komt er dit te staan;
    Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!

    En als ik er nog eens op druk komt er dit te staan;
    Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!

    En als ik er nog eens op druk komt er dit te staan;
    Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!

    En dat vind ik niet leuk.
    Maar deze smiley vind ik wel heel leuk --> :Y) en dus ben ik weer blij. Volgens mij weet heel Quizlet dat ik die smiley leuk vind. Want ik zeg het tegen iedereen. Maar ik ben heel goed in overdrijven.

    Maar ik overdrijf nu niet,
    JE VERHAAL IS AMAZING. Nee. Ik hou ervan weetje dat. Als ik met 'm kon trouwen.

    Nee wacht. MAG IK MET JE VERHAAL TROUWEN?!(flower)
    Ik heb alleen geen ring gekocht, OMG. Dat is SCHANDALIG?

    Dit vind ik wel lang genoeg. Maar je moet nog zeggen of ik een belofte moet maken. WAAROM VERTEL JE HET NIET?

    Hihi. Nu moet ik niet naar school. Of stiekem wel, ik ga naar een avond school. Oké nee grapje. Of nee, geen grapje want het was niet grappig. Misschien vind jij dat wel. Sorry dan. Ja ik bied mn excuses aan. HOE LIEF?!

    Nee. Maar ik ga een filmpje kijken met die leuke mensen hier in dit huis, daarmee bedoel ik mn vader, moeder en mn broer. Want ik zit dood leuk een heel verhaal te typen terwijl zij met zn drieetjes in de woonkamer tv zitten te kijken.

    Ik ben zo gezellig!

    Byeexx. :Y)

    1 decennium geleden
  • unacceptable

    OEh Heel veel mensen denken dat Justin weer verliefd word op Vicky maar dta mag niet gebeuren hoar!

    1 decennium geleden
  • Hemsworth

    ik vind vicky niet fun.
    D;

    1 decennium geleden
  • jessicavdbent

    ahw vicky is lief XD (H)
    Gelukkig stond er geen 'vicky VIlLegas.;o
    snelverderr.(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen