Foto bij #48

Justin
Het was zaterdag en Lucy kon elk moment komen. Ik kon echt niet wachten en zat ongeduldig met mijn vingers op tafel te trommelen terwijl ik keek naar Ryan en Chaz die bezig waren met een spelletje op de Xbox. Ja, Ryan en Chaz waren er al. En Lucy wist daar nog helemaal niks van. Ik had het haar nog niet verteld. ‘Eey man. Hou eens op met tikken, zo kan ik me niet op het spel concentreren.’ Zei Ryan terwijl hij met zijn tong buitenboord geconcentreerd naar het beeldscherm keek. ‘Je kijkt anders wel erg geconcentreerd.’ Zei ik. ‘Hè, wat zei je?’ vroeg Ryan. ‘Niks, laat maar.’ Mompelde ik en ik ging weer verder met mijn vingers op tafel trommelen. Gewoon om Ryan te irriteren. ‘JUSTIN! Ga ergens anders heen zenuwachtig zijn.’ Riep Ryan toen geërgerd. ‘Ik ben niet zenuwachtig, ik ben ongeduldig.’ Zei ik. ‘Ja, zenuwachtig, ongeduldig, whatever. Dat is hetzelfde.’ Ik zuchtte en draaide met mijn ogen. ‘JAAAA, gewonnen!!’ riep Chaz na een tijdje uit. Ryan vloekte binnensmonds en keek me toen boos aan. ‘Jouw schuld.’ Zei hij. Ik schudde meteen mijn hoofd. ‘Chaz had er anders geen last van hoor. Dus het ligt gewoon aan jou.’ Daar wist Ryan niks op te zeggen. Hij draaide zich weer om en richtte zich toen tot Chaz. ‘Nog een keer. En nu ga ik winnen.’ Chaz knikte en er werd een nieuw spel opgestart. Ik zuchtte en liep de kamer uit. Ik liep naar een grotere ruimte waar ook m’n moeder en Scooter waren. Ik plofte op de bank neer en begon weer te tikken met mijn voet tegen de grond. ‘Wanneer komt Lucy nou?’ vroeg ik toen. ‘Ze kan elk moment komen. Je moet gewoon even geduld hebben.’ Antwoordde m’n moeder. Ja, geduld. Dat had ik dus niet, geduld. Net toen ik weer op wilde staan om naar Ryan en Chaz te gaan, ging de deur open en stond Lucy in de deuropening. Ik glimlachte breed, liep op haar af en knuffelde haar toen stevig. ‘Ik heb je zo gemist.’ Fluisterde ik in haar oor. Lucy keek me stralend een en drukte een kus op mijn mond. ‘Ik jou ook, Jus.’ Ik zoende Lucy terug en streek met mij tong langs haar lippen die ze gewillig opende. We werden uit ons romantische moment verstoord door Ryan en Chaz die luidruchtig de kamer binnen kwamen gelopen. ‘Het is niet eerlijk. Jij wint elke keer. Volgens mij speel je gewoon vals.’ Hoorde ik Ryan tegen Chaz zeggen. Lucy deinsde van schrik achteruit toen ze Ryan en Chaz zag. ‘Wat doen zij hier?’ vroeg ze verschrikt terwijl ze met haar vinger naar Ryan en Chaz wees. ‘Zij zijn er deze week ook.’ Legde ik toen uit. ‘Waarom heb je me niks gezegd?’ siste ze toen in mij oor. ‘Sorry Luce. Ik was bang dat je dan niet meer wilde komen of zo. En ik heb ze niet eens uitgenodigd. Het moest van m’n moeder.’ Fluisterde ik terug. Lucy knikte als teken dat ze het begreep en keek de jongens toen glimlachend aan. ‘Nou, gezellig hoor.’ Zei Lucy sarcastisch. Ik grinnikte even. Dit ging nog een leuke week worden.



kudo's en reactie's zou
ik heel erg waarderen. (:

Reageer (4)

  • nienkeworld

    Dat ze zo 'jus' zei is lief. Maar Ryan ios echt gemeen in dit verhaal, meestal is hij het lieverdje hahahah. (:

    1 decennium geleden
  • Herondales

    NOOOOUHOOOOOOU. Je moet echt snel verder, want ik vond dit deel veeeeeeeeeeel te kort. Veeeeeeeeeeel te weinig juicy Jucy-stuff. D: so, snel verder <3.

    1 decennium geleden
  • xxvanessaH

    ga snel verder het is een leuke story <33333333333333

    i love your story and i love YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!
    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    Ga snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen