Foto bij Why me? And what am I suppose to do with you? 11

'CeeCee?' Ik draai me slaperig om en kijk in mijn moeders ogen. 'Mam?' Fluister ik schor en draai me naar haar toe. 'Ik hoorde het van Adam, hoe voel je, je nu liefje?' Ik sluit mijn ogen en zucht diep uit. 'Ik voel me zo moe.' Kreun ik en voel haar hand over mijn hoofd strijken. 'Je mag nog even blijven liggen, maar om twee uur moet je aangekleed en al beneden zijn.' Ik knik en hoor haar weer weg gaan. Hoe moest ik nou weten hoe laat het was? Wacht ik had een mobiel. Met mijn hand tast ik op het nachtkastje waar ik het ding vindt en kijk naar het scherm. 'Half twee.' Gaap ik en leg het terug. Nog een half uur de tijd. Zuchtend zak ik dieper onder de dekens en bedenk me onder tussen wat ik aan zou doen. Hot pants, wit geval dat iets weg had van een topje en slippers om het mezelf maar makkelijk te maken, ik wist immers niet wat ze van plan waren.

Om kwart voor 2 sta ik dan eindelijk op, pak mijn kleding en loop de badkamer in. Ik kijk even om me heen, geen Jesse? 'Jesse? Jesse?' Wanneer ik niks hoor en hem niet zie draai ik me glimlachend om, om mijn kleren op de wastafel te leggen. Wanneer ik mijn topje uit begin te trekken hoor ik een kalme vragende 'ja' en draai me gillend om, verlies mijn evenwicht en val achterover, met mijn kont in de wasmand. 'Verdomme Jesse!' Gil ik naar hem en probeer omhoog te komen uit de wasmand. Jesse lacht naar me en trekt me uit de wasmand. 'Het is jou schuld hoor, jij riep mij.' Grijnst hij naar me en laat me los. 'Maar jij liet mij alsnog schrikken.' Mompel ik en staar hem aan. Hoe moest ik me nu gaan douchen? 'Allistor?! Schiet je op, je hebt nog tien minuten!' Hoor ik Adam van beneden en gil terug naar hem, gewoon een gil dan wist hij genoeg. 'Zeg, uhm..Ik wil me graag douchen.' 'Ga je gang.' Grijnst hij en stapt een beetje aan de kant. 'Zonder te bekeken worden door een dooie pier.' Snuif ik en hang een handdoek tussen de hendel die aan de glazen douche deur zat. 'Dat is kwetsend, heel erg kwetsend..Q..querida.' Hij aarzelde even of hij het moest zeggen. 'Oke goed, luister Querido..Sorry dat ik je kwets maar ik wens niet om door een man bekeken te worden die ik pas een dag ken.' Jesse grijnst naar me en lost dan op in het niets. 'Dankjewel.' Mompel ik en kleed me uit waarna ik de douche in stap en me vluchtig douche. Terwijl ik de douche uitdraai grijp ik ook al naar mijn handdoek en begin me op een rap tempo af te drogen. Ik spring de douche uit en trek mijn ondergoed en kleding snel aan. Mijn voeten leiden mij naar beneden waar ik mijn slippers vind en neem het brood aan dat mijn moeder me aan reikt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen