Chapter 3
Ik denk dat het vanaf nu wat langzamer zou kunnen gaan, want dit is het laatste stukje dat ik al vooruit had geschreven.
Maar ik heb hier nu wel veel inspiratie voor, dus ik denk dat ik tegen de avond nog wel een deeltje af zal hebben. (:
Maar ik heb hier nu wel veel inspiratie voor, dus ik denk dat ik tegen de avond nog wel een deeltje af zal hebben. (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Scorpius is hier...vaag, ik bedoel wat is ie nou: een slechterik of iemand die doet alsof hij slecht is?
1 decennium geledenIk geloof dat ik zelf het antwoord wel weet, en jemig wat is die Chynthia DOM.
xxxx
Ik denk dat Scorpius in dit verhaal ook stiekem wel lief is. Ook al houdt hij dat goed verborgen. Hij heeft toch niet voor niets in Griffoendor gezeten? Toch? Ik begin nu al verslaafd te raken aan dit verhaal, maar dat komt gewoon omdat jij zo geweldig schrijft! Heeel snel verder
1 decennium geledenWOEHOE!!!
1 decennium geledenOke, ik weet niet waardoor die reactie kwam, maar alsnog, WOEHOE!
Snel verder, aub!
Ik geloof eerlijk gezegd dat Scorpius zich alleen anders voordoet. Ergens lijkt hij overal dezelfde persoonlijkheid te hebben, wat eigenlijk erg vreemd is, omdat iedereen hem natuurlijk anders verwoordt. Maar toch. Misschien komt het wel omdat ik de gewoonte heb voet bij stuk te houden, en ik nu eigenlijk al 170 hoofdstukken ofzo koppig volhoud dat Scorpius nogsteeds dezelfde Scorpius is, en ik heb zomaar het gevoel dat, omdat je dezelfde schrijfster bent, Scorpius ook in dit verhaal sporen heeft van de Scorpius in "The Potters".
1 decennium geledenMan, ik begin denk ik weer te lange reacties te schrijven over onzin, maar ach, ik vind dat leuk, dus ik ga gewoon lekker door.
Dusse, Scorpius is helemaal niet anders! (Oh, ik vind het zo leuk om tegen de rest in te gaan, alleen maar omdat ik koppig ben )
Maar jij gaat snel verder, jaaaa?
Want anders ga ik Dora-koekjes beheksen en die nemen dan je verhaal over, dat wil je niet, hè? Nee, hè? Nee, nou, dan moet je dus snel verder gaan, omdat ik het je beveel:Y)
Hahaha, echt heel erg leuk!
1 decennium geledenJa Scorpius is hier inderdaad heel anders! (:
Snel verder!!