Foto bij 115. Spelbrekers.

De kus werd heviger en heviger en we gingen steeds dichter bij elkaar zitten tot ik bijna op Bill zijn schoot zat. Door de bubbels kwam er steeds meer en meer schuim. Tussen de kussen door zette ik de bubbels uit en zat nu zo goed als op Bill zijn schoot. Ik voelde hoe mijn ademhaling sneller ging. Terwijl ik Bill kusjes gaf in zijn nek liet ik mijn ene hand langzaam naar onder glijden. Ik hoorde Bill zachtjes kreunen toen ik mijn hand op zijn onderbuik legde en langzaam streel bewegingen maakte naar onder. Plots stopte ik met kusjes geven en hief ik mijn hoofd op. “ Doe verder.” Fluisterde Bill. Ik knikte zachtjes : “ Tom is net de oprit opgereden. Ik heb hun auto gehoord.” En net toen ik dat zei hoorden we de voordeur opengaan. “ Fuck.” Vloekte Bill. ik stapte van Bill af en ging terug naast hem zitten maar Bill richtte zich meteen op en stapte uit het bad. “ Doe jij maar op je gemak. Ik wil gewoon niet dat Tom al weet dat we deze dingen doen.” Zei hij beschaamd terwijl hij zich vliegensvlug aan het afdrogen was. “ Oké.” Zei ik beduusd. Ik snapte hem wel aan de ene kant. Ik zou het nu ook nog niet aan Friedolien vertellen. “ Ik zeg wel dat jij nog in bad zit als ik beneden ben. Doe gewoon alsof je niet wist dat ze al aangekomen waren.” Beval hij verder terwijl hij in zijn zwarte skinny broek stapte. Ik knikte en nam een washandje dat op de rand van het bad lag. Ondertussen had Bill al zijn kleren aan en kwam hij nog even naar me toe. “ Jammer dat we niet verder konden doen.” Fluisterde hij en gaf me nog vlug een kusje en stapte toen de deur uit. ik hoorde hoe hij de trap afdenderde.

Daar zat ik dan weer. Alleen. Ik voelde hoe de zin zich had opgebouwd in mijn lichaam en moest het nu weer zien weg te krijgen. Onbewust dacht ik aan Ruben en inderdaad, de zin in seks verdween meteen. Niet dat Ruben een lelijke jongen was, maar zijn gedrag was zo raar. Ik mocht verder niet aan hem denken. Morgen zou ik hem alweer zien. Hij kon echt niet tussen mij en Bill komen, maar soms leek het of hij een soort psychopaat was. Ik schudde even mijn hoofd in de hoop de gedachten te doen verdwijnen. Ik moest aan andere dingen denken. Ik waste mij en onder het wassen hoopte ik dat het snel volgende week zou worden zodat ik bij Bill kon blijven. Nadat ik me had afgespoeld stapte ik uit het bad en droogde me af. Daarna kleedde ik me aan, maakte de badkamer schoon en wandelde naar beneden.

Reageer (7)

  • Inviolable

    Wat heeft Tom toch altijd een goede timing. not.

    Ga je snel verder <3?
    xxx

    1 decennium geleden
  • Niallene

    En Tom komt het moment voor zijn broertje even verpesten, haha. Perfect timing Tom!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • SidneyBieber

    I LOVE IT!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    dooooooor<333
    echt kut da die al thuis waren xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen