Hoofdstuk 200
200.
- Sprakeloos. -
:'D
Deze is extra lang, voor alle mensen die het tot dit deel hebben uitgehouden. Ik heb diep respect voor jullie.
- Sprakeloos. -
:'D
Deze is extra lang, voor alle mensen die het tot dit deel hebben uitgehouden. Ik heb diep respect voor jullie.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (34)
200!!!! Gefeliciteerd!!! (Oké, ik ben wel zo'n 6jaar te laat eigenlijk ) Je story is echt geweldig en het is gewoon fantastisch hoe alles in elkaar past! Als je ooit een boek uitgeeft, zeg je het even? Ik ga het zeker eens lezen! Het tempo van de story zit ook goed, niet langdradig, maar ook niet te snel. Je vertelt de dingen goed en duidelijk, zodat we het ons kunnen voorstellen, maar ook niet met te veel details, dat we ons gaan vervelen.
7 jaar geledenKortom, het is echt een hele goede story, proficiat!! Ke mag er trots op zijn!!!
Goed, nu wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag verder lezen want het is super spannend!!!
PS Pulpers had ik echt niet zien aankomen, ik vraag me echt af wat ze van plan is...
ik heb hier gewoon geen worden voor...
8 jaar geleden-
Aaaaaaaaaaaah
1 decennium geledenfoei pulpers!!!!!!!
waarom???? om dat er dan iets spannends in de krant komt?????
of omdat ze moordneigingen op Lily heeft????
ze is in elk geval niet lief:((
Omg, love for your story(H)
1 decennium geledenHoofdstuk 200, omg! Respect!
1 decennium geledenWhahahah, ik moest vet hard lachen toen ze erachter kwam dat ze wordt vastgehouden door niemand minder dan Pulpers. Hihi.
Dat was best wel verrassend, had ik niet verwacht namelijk.
& nu weten we wie Pulpie steeds op de hoogte houd van alle.. "nieuwtjes". Hihi.
Nu even je olgnede hofodstuk lezen haha