Foto bij With pleasure ~ CB - 18

'Ha mam'. 'Amilia?! Waar in godsnaam ben je geweest?!' Krijg ik meteen toegeschreeuwd. 'Ha alles goed? Ja hoor en met jou? Leuk dat je even belt'. Mompel ik en leun tegen de muur aan terwijl ik naar Kiro kijk die mij vragend aanstaart. Ik druk even op de luidspreker zodat hij mijn hysterische moeder kan horen en druk de luidspreker weer uit wanneer Kiro lachend de keuken inloopt. 'Rustig maar, ik was naar Duitsland voor een sollicitatie en ik heb de baan. Maar ik moet nu ophangen want ik moet naar school voor mijn diploma, doei mam!' Snel hang ik op en zucht diep.

'Hey, Amilia?!' Hoor ik Kiro vanuit de keuken roepen. Ik loop rustig de keuken in en kijk vragend naar Kiro. 'Wie is dat voor de deur?' Met opgetrokken wenkbrauw loop ik naar de deur toe en kijk omlaag waar ik een dikke, pluizige kat zie zitten. Hoe langer ik kijk hoe duidelijker het beest me voorkomt. Ik gil uitzinnig en sla mijn handen tegen de ruit wanneer de kat zich uitrekt tegen de deur en miauwt. 'Max!' Gil ik en voel tranen prikken. Snel haal ik het slot van de deur en til de enorme kat met moeite op. 'O mijn god, ik dacht dat ik je kwijt was'. Snik ik in mijn eigen taal in de vacht van mijn grote, harige Maine Coon Max die mij terug knuffelt. Kiro knielt naast mij neer en strijkt over mijn hoofd heen en vraagt of alles in orde is. 'Ja, ja nu weer wel'. Fluister ik weer in het Engels naar hem en kijk met betraande ogen op naar hem. Kiro glimlacht en strijkt door de vacht van Max heen. 'Was je hem kwijt?' Ik knik. 'Bijna een jaar, maar mijn liefje is terug'. Fluister ik en druk en kusje op de enorme kop van Max. Ik sta op terwijl Max weer rondloopt. 'Ik zal snel zijn'. Snotter ik en snel de badkamer in waar ik mijn make-up snel bijwerk. In mijn kamer pas ik het riempje van Max en roep zijn naam. Mauwend komt hij naar me toe getrippeld en strijkt om mijn benen heen. Ik maak het vast en wenk Kiro mee. 'Neem je hem mee?' 'Tuurlijk, ik neem hem altijd overal mee naar toe. Ik heb hem vaak zat mee naar het college genomen'. Glimlach ik en trek mijn jas aan.

Reageer (4)

  • Nikki4ever

    Super lief!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xSerena

    MAXIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3333


    ga pleeeAAAse snel verder <333

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Je kat meenemen, orogineel :D
    Snel verder!<33.

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Hoort dit niet HK 18 te zijn? :3
    OMG MAX!
    Omg omg omg <3
    Weet je hoe mooi dat je Max hierin verwerkt<3
    AAHH<3
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen