Het is ondertussen zaterdagavond 5 uur.

Alles wat JB zegt & alles wat Laura zegt is in het engels;-)

Justin
Ik neem het stuk papier waar Laura's nummer opstaat.Dan tik ik het nummer op mijn gsm in en druk op het knopje voor te bellen.Ze neemt op en ik zeg:'Hallo,je spreek me Justin''Eey Justin,mijn kamer hangt vol met posters van jou''Echt?Mijne niet met jou foto's.Wil je eens afspreken?''Ja natuurlijk,nu bij mij thuis?''Is goed ik kom er direct aan.'
Laura
'Ik moet me klaar maken voor DE enige echte Justin Bieber in huis te ontvangen'Snel kleed ik mij aan,net als ik mijn lipstift wil aandoen gaat de bel.Ik ren naar beneden en doe de deur open,daar stond hij dan: Justin Bieber.Ik liet hem binnen en deed de deur achter zich toe.'Gaan we naar mijn kamer?'Vroeg ik aan Justin.'Super idee!Loop jij voor?'Zegt Justin.Ik knik & ga naar mijn kamer.Mijn kamer was vol Justin Bieber posters,op mijn bureau lag een onderlegger voor je muis van Justin,mijn dekbed was van Justin & zelfs mijn vloer lag vol met Justin tapijten.Justin kucht even en zegt dan: 'Je ziet heus niet dat je fan bent van mij hoor.'Ik antwoord:'Ik schaam me er niet voor.Morgen ben ik ook jarig.''Leuk,ik ook.Daarbij lijk je me wel leuk'Zei Justin.Ik begon te blozen.Meende hij wat hij zei?Of was het om mij hoop te geven?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen