Foto bij LEES.

Ik wil even aan jullie vragen of jullie dit willen lezen. En kunnen jullie dan ajb zeggen wat je ervan vind.
Ik had namelijk inspiratie voor een nieuw verhaal,
het is een GLEE-STORY.

Lief dagboek,
Ik zal me eerst even aan je voorstellen. Ik ben Stacy Harrinton en ik ben net verhuisd naar Lima, Ohio. Mijn vader had een nieuwe baan. tja, je kent het wel..
Ik ben nu net een week naar school geweest, naar William McKinley High School. Het is hier heel anders dan op mijn andere school. Hier wordt je niet gauw geaccepteerd als nieuweling en ik heb een jongen ontmoet, Kurt. Hij is homo en hij wordt verschrikkelijk gepest. Maar hij is wel de enige die mij hartelijk ontving op mijn eerste dag. En hij heeft me meteen aan zijn 'zanggroepje' voorgesteld. Ik had hem gezegd dat ik van zingen hield, en dat was ook zo. Maar ik zing nooit meer sinds mijn oma is overleden. Zij was een zangeres, een best bekende ook. En ze was mijn steun en toeverlaat. En toen kreeg ze die verschrikkelijke ziekte..
Naja, dat is verleden tijd ik moet me erover heen zetten. Ik was aan het vertellen over Kurt, die lieve jongen op school. Jammer dat hij niet op meiden valt. Maar misschien, als ik hem een beetje verleid, dat hij uiteindelijk van gedachte zal veranderen.


--
Willen jullie ajb zeggen wat jullie ervan vinden?
Ik ga pas verder met dit verhaal als ik genoeg reactie's heb. (:


sorry, beetje gemeen misschien.

Reageer (3)

  • Porhilda

    Het lijkt me helemaal tof! Liefde voor alles wat met Glee te maken heeft. :$

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    lijkt me een leuk verhaal (hoewel ik nog NOOIT naar glee gekeken heb en het me eignlijk niet zo'n heel geweldige serie lijkt)
    maar..... als je het gaat schrijven, wil ik het verhaal best gaan lezen en kijken of ik het wat vind(H)
    snel verder met dit verhaal please !

    xx

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Lijkt me leuk ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen