sorry, geen plaatje want ik moet oppassen. (:

Justin
Het was twee uur ’s nachts en ik besloot om Lucy te bellen. Ja, het was midden in de nacht maar ik had zin om met Lucy te praten en ze zou het vast niet erg vinden. Ik zocht haar op in mijn telefoonlijst en drukte toen op het groene hoorntje. ‘Hallo? Wie is dit? Wat moet je?’ hoorde ik de schorre stem van Lucy. ‘Hai, een pedofiel, telefoonseks.’ Beantwoordde ik de vragen van Lucy terwijl ik een wat lagere stem opzette. Het was even stil aan de andere kant van de lijn maar toen barstte Lucy in lachen uit. ‘Ja, en ik ben de Paus. Echt een goeie grap Justin.’ ‘Aah, hoe wist je dat ik het was?’ vroeg ik toen. ‘Je praat Engels Jus.’ Lachte Lucy. ‘O ja, das waar ook.’ Ik moest ook lachen en schudde mijn hoofd. ‘Maar waarom bel je?’ vroeg Lucy toen. ‘Jaaa, dat wil je wel weten hè.’ Plaagde ik Lucy. ‘Justin, zeg het. Ik wordt nieuwsgierig.’ ‘Nou, ik wilde zeggen dat ik je mis en van je hou en dat je hierheen mag komen als je vakantie hebt dus mijn vraag was: Wanneer heb je vakantie?’ zei ik. ‘En daarom moet je me om 2 uur ’s nachts bellen?’ grinnikte Lucy. ‘Jep, goed hè.’ Lucy mompelde iets instemmends en daarna hoorde ik wat gerommel. ‘Wat doe je?’ vroeg ik. ‘Mijn agenda zoeken in het donker.’ ‘Oh, maar je kunt toch ook gewoon het licht aandoen?’ ‘Ja, dat had gekund maar ik heb de agenda toch al gevonden. Nu alleen nog mijn bed vinden.’ Ik hoorde wat gestommel en een harde knal gevolgd door gekreun van Lucy. ‘Oké, daar was mijn bed.’ Zei Lucy. Ik schoot in de lach. ‘Aaah zal ik je een kusje komen geven?’ ‘Graag!’ zei Lucy meteen. Ik maakte een kusgeluid. ‘Aah, dankjewel lieve Justin. Nu voel ik me alweer stukken beter.’ ‘Ja weet ik toch. Dokter Bieber geneest alles.’ ‘Ja, maar een echt kusje van jou zou nog beter werken.’ ‘Precies, dus die krijg je nog van me tegoed.’ ‘Oké, dat ga ik onthouden.’ Zei Lucy lachend. ‘Maargoed. Oké, wanneer heb ik vakantie.’ zei Lucy toen. Het was even stil aan de andere kant van de lijn. ‘Hier staat het. Whoehoe, dat is over twee weken al!’ riep Lucy blij. Ik was al net zo blij als Lucy. ‘Great, dan kom je dan mooi naar mij.’ ‘Zeker weten.’ Zei Lucy toen. ‘Oké, nou dan ga ik nu maar weer. Tot over twee weken.’ Zei ik. ‘Aaah, nu al?’ vroeg Lucy teleurgesteld. ‘Ja, het is al half 3 ’s nachts.’ ‘Nou en. Zo laat is dat toch niet. 3 uur is later.’ ‘Sorry Luce, maar ik heb morgen ook weer optredens en interviews en zo en dan heb ik geen zin om met wallen onder m’n ogen op de foto te gaan.’ ‘Oja, nou oké dan. Tot over twee weken dan hè.’ Hoorde ik Lucy teleurgesteld zeggen. ‘Doei Luce, i love you.’ ‘Love you too Justin. En ik mis je.’ ‘Ik jou ook Luce. Doeii.’ ‘Doei.’ ‘Doei.’ ‘Doeiiiii.’ ‘Doeeeeeeii.’ ‘DOOEEEEEI.’ ‘DOOOOOOOOOOEEEEEEEI.’ ‘DOOOOOOOOEEEEEEEIIII.’ ‘Oké, nu ga ik echt.’ Lachte ik. ‘Ja, ik ook.’ Zei Lucy. ‘Doei.’ ‘Doei.’ ‘Doei.’ ‘Doei.’ ‘Ik ga nu ophangen hoor.’ Zei ik. ‘Ja hoor.’ Lachte Lucy. ‘Doei.’ Zei ik weer. ‘Doei.’ Lachte Lucy. Ik zuchtte. ‘Jij bent irritant.’ ‘Weet ik, maar jij hangt ook niet op en zegt elke keer weer doei terug.’ ‘Oké, nu zeg ik geen doei meer, dus doei.’ Lucy begon te lachen. ‘Die zin klopte niet.’ ‘Ja, weet ik. Maar nu ga ik hoor.’ Zei ik en ik hing toen snel op hoe moeilijk het ook was.



Oké, dit stuk is dom.
maargoed.
en oeeh, bijna 50 abo's <333
hou van jullieee. (:

Reageer (3)

  • Woowie

    Nieuwe abo reports for duty :)
    Verder (K)

    1 decennium geleden
  • Herondales

    HAHAHAHAHAHA. DAT VIND IK ECHT GEWELDIG. EN IK GA STRAKS EVEN EEN DEELTJE POSTEN VAN MIJN EIGEN VERHAAL EN DAN GA IK EVEN RECLAME VOOR JE MAKEN. WANT DAT VERDIEN JE <3. IK WEET NIET WAAROM IK IN CAPS LOCK PRAAT MAAR IK DOE HET WANT JIJ MOET SNEL VERDER. DOEI.

    1 decennium geleden
  • Irresistable

    WhahahahxD echt geniaal
    Je hebt een nieuwe abo;)
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen