Foto bij Chapter 28

We zagen de jongens al zitten en liepen naar hun toe. “Ik liet haar gewoon winnen hoor” hoorde ik Ron zegge. Toen ik kwam zitten hielt hij meteen zijn mond. “Goedemorgen” Zeiden Hermelien en ik. “En wat liet je me gewoon winnen Ron?” Vroeg ik aan hem. “Wat o niks hoor” Zei hij meteen. Ik begon er verder maar niet over en begon aan mijn ontbijt. Ginny kwam naar ons toe lopen met een big smile op haar gezicht. “Waarom ben jij zo blij Ginny?” Vroeg Hermelien. “Nouu..” Begon ze “Heel Griffoendor weet nu dat Ron heeft verloren van Junelle” Zei ze grinnikend. “Dus Ron daar hadden jullie het over je liet me gewoon winnen?” Zei ik lachend tegen hem.

“Ja ik liet je winnen” Zei hij heel serieus terug. “Durf je dan nog een potje met haar te spelen?” Begon Harry opeens. “Tuurlijk wanneer wil je weer een potje spelen” Zei hij nerveus terug. “Vandaag na school?” Vroeg ik. “Ja oke, maar denk erom dat ik dan geen genade met je heb hoor” “Nee hoor geen probleem” Zei ik terug terwijl ik mijn broodje op at. Ginny was al tegen de rest aan het vertellen over dat Ron en ik gingen schaken. En ik zag vanuit mijn oog hoeken Ron nerveus zitten. Ik had eigenlijk wel medelijden met hem. “Wat hebben we eerst?” Vroeg Harry. “Bezweringen” Zei ik terug. “Laten we nu dan gaan straks komen we nog te laat voor de eerste les” Zei Hermelien toen ze keek hoelaat het was.

Sorry dat ik het zo laat doe maar ik had het nogal druk en was het vergeten? :$
Kudoo?

Reageer (6)

  • MissRoos

    Arme Ron, er blijft niks van hem over (A)

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Arme ron hij word helemaal afgeslacht door haar
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Pam

    Leuk
    !

    1 decennium geleden
  • montymarijuana

    snel veder

    1 decennium geleden
  • Fidem

    ik ben het eens met Nianastragirl xd
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen