Foto bij #40

Justin
‘Aaah Justin. Nee, niet doen!’ Lachend hield Lucy een bord voor haar gezicht zodat ik haar niet onder kon smeren met nutella. Ik had net al een hele streep chocoladepasta op haar gezicht gesmeerd en stond nu in de aanval om een andere streep met nutella op haar wang te smeren. Lucy duwde me met haar vrije hand weg en pakte toen snel de pot chocopasta van me af. Ik zag hoe ze haar vinger in de pot duwde en mij toen grijnzend aan keek. ‘Owee, Lucy. Als je het waagt dan doe ik je wat.’ Lucy moest lachen en veegde toen met haar vinger over mijn wang. Ze was te snel om haar nog tegen te houden. Ik pakte het bord van haar af, pakte haar vast bij de armen en smeerde weer wat chocopasta op haar gezicht. Lucy rukte zich snel los en rende toen van me weg. ‘Schijterd!’ riep ik haar na. Ze stak haar tong naar me uit en liep toen zwaaiend de keuken uit. Ik kon niet anders dan haar achterna gaan, wat ik achteraf gezien beter niet kon doen. Toen ik de hal inliep tackelde ze me en smeerde ze mijn gezicht onder met chocopasta aangezien ze de hele pot mee had genomen. Ik lag ondertussen al half op de grond. ‘En vind je me nu nog een schijterd?’ vroeg ze toen terwijl ze lachend boven op m’n buik zat. Ik keek haar glimlachend aan en maakte toen een plotselinge beweging waardoor Lucy van m’n buik afviel en op de grond terechtkwam en nu ik diegene was die boven op haar ging zitten. ‘Justin, je bent zwaar.’ Zei Lucy grinnikend terwijl ze hopeloos probeerde mij van haar af te krijgen. Ik was alleen te sterk voor haar en bleef zitten waar ik zat. Ik boog me naar haar toe waardoor ik half op Lucy kwam te liggen. ‘Je hebt allemaal chocopasta op je gezicht.’ Zei ik toen tegen Lucy. ‘Jij ook.’ Was Lucy’s reactie. Ik grijnsde en drukte mijn lippen op Lucy’s wang, precies waar zich wat van het chocoladesmurrie bevond. Ik likte de chocola van haar wang en keek toen weer in Lucy’s prachtige ogen. ‘Zo, al een chocoladevlekje minder.’ Zei ik. ‘Ja, en wat speeksel van jou rijker.’ Zei Lucy glimlachend. Ik boog me weer naar voren maar drukte mijn lippen nu op die van haar. Mijn tong streek over haar lippen en Lucy opende haar mond zodat mijn tong de hare kon zoeken. Terwijl onze tongen verwikkeld waren in een druk liefdesspel werden we gestoord door Lucy’s mobiel die af ging. Zuchtend rolde ik van Lucy af terwijl Lucy haar mobiel uit de broekzak haalde. ‘Met Lucy.’ Zei ze. Er viel een stilte. ‘Nou, eigenlijk kan ik nu niet. Anders kom ik vanavond wel even langs.’ Ik zag Lucy op haar lip bijten. ‘Nee Michiel. Nu even niet. Ik zei toch dat het nu niet goed uitkomt.’ Ik pakte Lucy’s hand vast en kneep er zachtjes in. Ik had de naam Michiel al opgevangen en wist nu wie ze aan de lijn had. ‘Ja, doei. Tot vanavond.’ Zuchtend hing Lucy toen op. ‘Michiel.’ Concludeerde ik. Lucy knikte. ‘Ja, hij vroeg of hij nu even langs kon komen en toen ik zei dat het niet goed uitkwam op dit moment begon hij te zeuren dat dat smoesje nergens op sloeg omdat ik toch alleen thuis was.’ Lucy haalde haar schouders op en keek me toen aan. ‘Wat ga je vanavond zeggen als je daar komt?’ vroeg ik toen. ‘Ik ga het uitmaken, echt zeker weten.’ Ik kon een glimlach niet onderdrukken en mijn mondhoeken krulden omhoog. Lucy zag het niet aangezien ze naar onze handen keek, verstrengeld met elkaar. ‘Ik hou veel meer van jou Justin, veel meer. Michiel is verleden tijd.’ Na die woorden hief ze haar hoofd op en keek ze me aan. Ik drukte haar dicht tegen me aan en gaf een kus op haar hoofd. ‘Ik hou ook zoveel van jou Lucy en ik ga je gigantisch missen.’ Opeens hoorden we getoeter van buiten komen. ‘Shit, daar zijn ze vast.’ Zei Lucy teleurgesteld. Ik knikte en stond op terwijl ik Lucy omhoog trok. ‘Ik pak m’n spullen alvast.’ Zei ik toen. Lucy knikte en samen liepen we naar boven om mijn spullen te pakken.



oké, zoals beloofd dus nog een deel als ik meer dan
5 reacties kreeg. (:
en nu ga ik weg dus vanavond geen nieuwe deeltjes meer.
lekker partymachen.

Reageer (4)

  • February

    je schrijft echt superleuuuuk! <333

    1 decennium geleden
  • quizi

    jaa verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Boobvato

    verder!

    1 decennium geleden
  • Herondales

    En toen kwamen ze met een hoofd vol chocoladepasta naar buiten.
    HAHAHAHA.
    En stond Michiel daar.
    OMG. HAHAHAHA.
    DAT VIND IK ECHT GRAPPIG.
    HAHAHA. IK HEB ECHT EEN RARE SOORT HUMOR.
    Okeeee, you go snel verder. I be veriiiiie haphaphappelflap.
    Doei <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen