Foto bij #38

Lucy
De volgende ochtend werd ik wakker door kippenvel die m’n huid bedekte. Ik opende langzaam m’n ogen vanwege het felle licht en rekte me uit. Toen ik wat beter aan het licht gewend was zag ik dat het logisch was dat ik wakker was geworden. Justin lag naast me in bed en had het hele bed in beslag genomen. Hij had zeker twee derde van het bed als het niet meer was en ik mocht het andere deel hebben. Ik lag hierdoor net op het randje en het was een wonder dat ik nog niet uit bed gevallen was. En hij had niet alleen m’n hele bed in beslag genomen, maar ook m’n hele deken. Dat was ook de reden dat ik het zo koud had. Ik schudde lachend m’n hoofd terwijl ik Justin bekeek. Hij lag op zijn buik met zijn mond open en zijn hoofd mijn kant op gericht. In zijn handen hield hij een stuk deken vast, net als een knuffel en zijn benen had hij gespreid. Ik schudde lachend m’n hoofd. Het zag er ook zo grappig uit. Maar schattig was hij ook. Dat was een ding dat zeker was. Opeens hoorde ik beneden een deur open en dichtgaan en voetstappen. Ik keek op de wekker en zag dat het al half een was. Shit, dat was vast Ashley en het zou niet lang duren voor zij boven zou komen om mij alles in geuren en kleuren te gaan vertellen. ‘Justin, wakker worden!’ zei ik terwijl ik hem wakker schudde. ‘huh, wat?’ mompelde Justin. Hij keek me even wazig aan, krabde even over zijn voorhoofd en ging toen met zijn rug naar mij toe liggen terwijl hij verder sliep. Ik keek verbaasd naar zijn rug. Nou ja zeg. Ik ging op bed staan en liet me toen boven op Justin neerploffen. Justin schoot meteen rechtovereind en duwde me van zich af. Ik lag ondertussen dubbel van het lachen om zijn gezicht. ‘Had je me niet even anders wakker kunnen maken? Ik schrok me dood, gek.’ Kreunde Justin terwijl hij met zijn handen over zijn zij wreef. ‘oooh, heeft Justin pijn?’ plaagde ik hem. Justin knikte en trok een pruillip. ‘Jaaa, Justin is zielig en verdiend een kusje.’ Hij boog al voorover zodat ik hem zou zoenen maar ik duwde hem weer van me af. ‘Dacht het toch niet Biebs, eerst tandenpoetsen en dan pas kusje.’ Gelijk sprong Justin uit bed en wilde zijn tandenborstel pakken maar ik hield hem tegen en zei tegen hem dat hij stil moest zijn. En inderdaad, ik hoorde hoe iemand de gang in liep en toen de trap opkwam. ‘Je moet je verstoppen. Snel!’ fluisterde ik tegen hem. Justin liet zijn tandenborstel vallen en rende in paniek een rondje door mijn kamer. Het was zo’n grappig gezicht dat ik niet meer bijkwam. ‘Daar achter die kast.’ Kon ik nog net uitbrengen terwijl ik naar het hoekje wees. Justin verdween net op tijd achter de kast toen Ashley mijn kamer binnen kwam stormen. Ik had ondertussen mijn gezicht in m’n kussen gedrukt om niet in lachen uit te barsten. Ashley keek me onbegrijpend aan. ‘Waar heb jij dan last van?’ ‘Oh, gewoon binnenpretje.’ Antwoordde ik terwijl ik het kussen weer op bed neerlegde. ‘Maar hoe was het gisteren?’ Veranderde ik snel van onderwerp. Ashley’s hele gezicht begon te stralen. ‘Zoo geweldig. Het was echt de beste avond ooit. We stonden superdichtbij en hij keek me zelfs een keer aan. En OMG, Justin was zoo hot en hij is zo geweldig en hij kan supergoed zingen.’ Ashley bleef maar doorratelen. Ik keek even onopvallend opzij en zag Justin achter de kast staan. Toen hij zag dat ik naar hem keek stak hij zijn tong uit. Ik moest moeite doen om niet weer in de lach te schieten en probeerde met moeite mijn gezicht in de plooi te houden. Ashley had gelukkig niks door en bleef gewoon doorpraten. Toen ze na vijf minuten nog aan het praten was, kapte ik het af. ‘Oké, heel leuk en nu ga ik me aankleden.’ Ik stapte uit bed, duwde Ashley m’n kamer uit en sloot toen de deur. Gelijk kwam Justin uit zijn hoekje tevoorschijn. ‘Dat scheelde echt niet veel.’ Zei ik toen. Justin knikte en plofte op bed neer. ‘Ik denk dat je het alleen beter wel tegen haar moet zeggen. Dadelijk komt ze zo weer binnenvallen en dan krijgt ze een hartaanval.’ Ik moest lachen. ‘Ja, vast.’ Opeens hoorde ik weer voetstappen op de gang. Justin dook snel onder de dekens terwijl ik op bed neerplofte. En ja hoor, Ashley kwam de kamer weer binnen. ‘Van wie is dit?’ vroeg Ashley terwijl ze een pet omhoog hield. Fronsend keek ze van de bobbel in m’n bed naar mij en weer terug naar de bobbel. ‘Wat heb je daar?’ vroeg Ashley toen nieuwsgierig terwijl ze mijn kamer binnenliep. ‘Wat?’ Ik deed net alsof ik van niks wist. ‘Dat.’ Zei Ashley terwijl ze naar de bobbel in m’n bed wees. ‘Oh dat. Dat is eeeh… dat zijn kussens.’ Oké, dat smoesje sloeg helemaal nergens op. ‘Haha, heel grappig. En nu serieus?’ Ze liep op het bed af en prikte even in de bobbel. Er kwam een piep onder het bed vandaan en het deken schudde even heen en weer. ‘Oeh, Lucy. Wie heb je meegenomen vannacht? Ligt Michiel daar soms?’ Ik schudde snel m’n hoofd. ‘Wie dan?’ ‘Weet ik niet.’ Ik haalde m’n schouders op en dacht diep na over hoe ik me nu uit deze situatie moest redden. Ik kon niks verzinnen en waarschijnlijk was ik toch al te laat. ‘Kom op Luce, wat maakt het uit?’ Ze pakte het deken vast en sloeg het toen weg.


----

en omg, al 44 abo's ;o
jullie zijn geweldig <3333

Reageer (6)

  • Flloyd

    HAHAHAHAHAHHAHAAAA OMG LOOOLLL

    1 decennium geleden
  • Grenat

    En jij stopt nu omdat??

    1 decennium geleden
  • Herondales

    OMG HAHAHAHA. NU MOET JE ECHT SNEL VERDER. WANT IK WIL ZIEN HOE DIT AFLOOPT HAHAHAHA.

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Ik wil haar reactie weten AHAHHAHAHAHAHHAHA.
    Okay ik heb echt een lach op mn gezicht haha.
    Snel verer<3

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    Nu gaat ze zeker flauw vallen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen