Foto bij #37

Justin
‘Is je zusje eigenlijk niet thuis?’ vroeg ik toen we bij haar huis aankwamen. Lucy schudde haar hoofd. ‘Nee, die logeert bij een vriendin van haar. Ze is ook naar jouw concert geweest vandaag.’ ‘Oh, is ze een grote fan van mij?’ Lucy keek me aan en grijnsde toen. ‘Als je haar kamer ziet heb je gelijk antwoord op je vraag.’ Oké, ja dus. We liepen het huis binnen en liepen daarna gelijk door naar boven. ‘Nou, dit is mijn kamer.’ Zei Lucy terwijl ze een kamer binnenliep. Ik liep achter haar aan en knikte toen. ‘Waar slaap ik vannacht?’ Ik keek Lucy afwachtend aan. ‘Geen idee.’ Lucy haalde haar schouders op. ‘Wel bij jou op de kamer toch? Anders is het wel een beetje saai.’ ‘Ja, kijk. Dat is nou juist het probleem. We hebben geen extra matras of luchtbed of zo dus dan zou je op de harde vloer moeten slapen.’ Ik glimlachte breed en ik zag aan Lucy dat ze wist wat ik dacht. ‘Nee, bieber. Daar komt niks van in.’ ‘Aah, please? Anders weet je ook niet waar ik moet slapen. Het is gewoon een geweldige oplossing van mij.’ Zei ik. Weer schudde Lucy haar hoofd. ‘Dacht het niet.’ Ik trok Lucy tegen me aan en drukte mijn lippen op die van haar. Mijn tong streek over haar lippen en gewillig opende ze haar mond. Ik streek met mijn hand door haar natte haren en drukte me nog dichter tegen haar aan. Na een tijdje haalde ik m’n lippen weer van de hare af en keek Lucy in de ogen. ‘En nu dan?’ ‘Misschien.’ Antwoordde Lucy met pretlichtjes in haar ogen. Weer drukte ik m’n lippen op die van haar. Deze was nog intenser dan die ervoor. ‘Oké, nu mag het.’ Grijnsde Lucy en ze drukte nog een kort kusje op mijn lippen voor ze bij me weg liep. ‘Wat ga je doen?’ ‘Douchen.’ Antwoordde Lucy. ‘Jij mag wel na mij.’ Ik knikte en wachtte tot Lucy weg was zodat ik mijn natte kleren alvast uit kon trekken.

Toen we allebei klaar waren met douchen liet Lucy me de kamer van Ashley zien. Ik schudde ongelovig mijn hoofd toen ik haar kamer zag. Zelfs haar hele plafond hing vol met mij. Het was gewoon bijna eng. ‘Oké, laten we maar weer gaan. Ik denk niet dat ik deze kamer zo leuk vind.’ Grinnikte ik. Lucy moest lachen en we liepen naar beneden. ‘Ik heb honger.’ Zei Lucy toen terwijl ze naar de keuken liep om te kijken of er nog iets eetbaars lag. Ze haalde een zak chips tevoorschijn en hield het triomfantelijk voor mijn gezicht. Ik knikte en samen gingen we op de bank zitten chips eten. Eigenlijk waren we meer met iets anders bezig, wat trouwens ook veel leuker was. Rond half één besloten we uiteindelijk naar bed te gaan. We gingen in Lucy’s eenpersoonsbed liggen en Lucy knipte het lampje uit. Daarna kwam Lucy tegen me aan liggen en drukte een kusje op mijn lippen. ‘Ik hou van jou, Justin.’ Zei ze toen. Een gelukzalig gevoel stroomde door m’n lichaam. Hoe drie woorden je zo gelukkig konden maken. ‘Ik ook van jou, Lucy.’ Zei ik terug terwijl ik kusje op haar hoofd drukte. Ik sloeg mijn armen om haar heen, sloot m’n ogen en viel toen in slaap.


---

reacties en kudo's (flower)

Reageer (2)

  • Herondales

    "Ik hou van jou, Justin." zijn eigelijk vijf woorden, HAHAHAHA.
    nouja. snel verder dan maar hea <3.
    (woah, dat ventje heet toch michiel? iedereen schrijft het verkeerd... HAHAHAHA)

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    En danm komt michael! De boosaardige vriend muhahaha!
    Snel verder. <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen