Foto bij ~013

Dames en heren! Nou, meer dames dan heren bij deze story, ik wil jullie introduceren aan onze nieuwe bijpersoon! Geef een warm applaus voor: Vincent! Vincent McHale is de zoon van onze schurk: Jay McHale. Hij is beter bekend als het ex-vriendje van Elise...

'Zo, zo. Elise Rose.'

Vincent had haar al gezien toen ze binnen waren gekomen. Elise Rose, de Elise die hem een half jaar geleden had gedumpt. Zomaar gedumpt, en waarvoor dat was voor hem nogsteeds niet duidelijk. Vincent had gezworen ooit wraak op haar te nemen, en die dag was vandaag duidelijk gekomen. Ze had er prachtig uitgezien, maar dat deed Elise altijd. Ze was een prachtige jonge vrouw die elke jongen om haar vingers kon winden. Vincent was zelf ook gevallen voor haar uiterlijk, charme, doorzettingsvermogen en intelligentie. Ze had alles gehad wat hij in een vrouw zocht, maar toen hij klaar was om de 4 magische woorden te zeggen, had ze hem gedumpt. Ze zij dat ze het te druk had met haar werk en leven en dat hij niet in het plaatje pasten. Hij begreep nu wel waarom hij er niet bij pasten, ze was een spion!
En nu stond ze voor hem. Zelfverzekerd en mooi zoals altijd. Op de stoel van zijn vader zat een jongen die hij nog nooit van zijn leven had gezien. Maar alleen al het feit dat hij hier met Elise was, was genoeg om zijn bloed te laten koken.
'Dus, ik zie dat je een bijbaantje hebt?' vroeg Vincent, een spottende glimlach om zijn mond.
'Flikker op.' zei Elise, knarsetandend. Ze reek naar haar tasje.
'Sorry schatje, ik zou eerst willen uitvinden waarom jij hier bent?' vroeg hij, hij knikte naar Matthew, 'En wie is dat?'
Elise had haar mond al open om iets te zeggen, maar Matthew was haar voor. 'Ik ben Matthew Reaven, ik ben haar partner. En we zijn hier om uit te vinden of je vader iets illegaal van plan is.' Elise sloeg op haar voorhoofd. Regel 2 van het agent zijn: zeg nooit wat je van plan bent.
'Haha, mijn vader? Iets illegaal? Hilarisch! Mijn vader is een schat van een man!' riep Vincent, lachend. Elise haalde een wenkbrauw omhoog en keek Vincent grijnzend aan.
'Ow nee joh? Wat is dit dan?' zei ze. Ze bewoog voor het beeldscherm weg en liet Vincent zien wat er op het beeldscherm stond. Een raket verscheen op het beeld. Met wat technische termen ernaast geschreven. Maar er waren een paar woorden die Elise wel kenden.

Nadat de 952 is gelanceerd, zou deze een stof verspreiden over de aarde. Deze stof brengt mensen in slaap, alle mensen. Als het bankpersoneel van de USA-bank is slaap is gevallen, zullen de mensen die de speciale pil hebben ingenomen de banken van hun geld te beroven.

Op Vincent's gezicht was een verbaasde uitdrukking te zien. Matthew lachte.
'En wie zijn vader is nou een schat?'

Reageer (6)

  • SuperrCarrot

    :O
    die matthew is ook niet slim hé :S:S:S:S
    *zucht*
    misschein had hij eerst een soort van basistraining moeten krijgen....
    *heeft een idee*
    dat kan elise misschein wel doen (nerd)(nerd) *wenkbrauwwiebel*
    heeeel snel verdeer please!!!

    xxx
    ps. wat is regel nummer 1 dan :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen