Foto bij #29

Lucy
De rest van de week lag ik alleen maar boven in bed. Ik voelde me verschrikkelijk. Ik kon nog steeds niet geloven dat Justin echt tot zoiets in staat was. Wat nou als ik die ochtend helemaal niet was gekomen? Misschien was het plan dan wel gewoon door gegaan en stond ik echt voor gek voor het hele dorp. Ik haatte Justin echt. Maar aan de andere kant voelde ik nog steeds wat voor hem. We hadden zoveel lol gehad samen en hij was echt superaardig. Maar ik kon het hem echt niet vergeven. Hij had het verpest. Hij was het niet waard. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. Ik had het hele verhaal ook aan Brianna verteld en zij was ook echt boos op Justin geweest. ‘Wat een eikel zeg, ik heb hem echt helemaal verkeerd ingeschat. Ik dacht dat Justin echt een lieve jongens was, maar dat is hij dus blijkbaar niet.’ Had Brianna gezegd. Ik moest even lachen, omdat ik het toch wel grappig vond dat Brianna boos was op Justin, terwijl ze anders vol enthousiasme over hem praatte. ‘Ach ja, je had toch al een vriend toch? Dan kun je daar toch gewoon bij blijven.’ Zei Brianna toen. Ik knikte twijfelend. Ja, ik had Michiel en ik had het nog niet uitgemaakt. Maar toch twijfelde ik of ik nog wel verliefd op hem was. Brianna zag dat ik twijfelde en keek me onderzoekend aan. ‘Je bent toch niet nog steeds verliefd op Justin, of wel? Na wat hij jou aan heeft gedaan?’ Ik haalde m’n schouders op. ‘Ik weet het niet. Ik vind hem echt een eikel hoor en ik ben echt superboos op hem, maar toch aan de andere kant vind ik hem op de een of andere manier nog steeds leuk.’ Brianna keek me ongelovig aan en schudde toen haar hoofd. ‘Lucy, hij is niet te vertrouwen. Hij is niet eens verliefd op jou. Hij was alleen maar met dat stomme plan bezig. Je gaat niet naar hem toe om het goed te maken. Dat heeft hij echt niet verdiend.’ ‘Volgens mij is hij wel verliefd op mij, Brianna. Toen hij zei dat hij van me hield zag ik dat hij het echt meende.’ Ging ik tegen Brianna in. ‘En volgens mij kan Justin gewoon hartstikke goed acteren. Als hij echt van je houdt komt hij je achterna. Dan biedt hij z’n excuses aan. Maar hij is nog steeds niet gekomen, na twee dagen dus hij is ook echt niet verliefd op je.’ Ik dacht na over Brianna’s woorden en moest toegeven dat Brianna ook wel gelijk kon hebben. Justin had vorige week ook de hele week geacteerd en ik had niks door gehad. Misschien was hij wel zo goed dat hij dit ook gewoon had geacteerd. Ik knikte en voelde de tranen weer opkomen. Brianna zag dat en knuffelde me. ‘shht… het komt wel goed. Je hebt een superlieve vriend daar in Nederland. Ik weet zeker dat als je weer in Nederland bent je hem al lang weer vergeten bent.’ Troostte Brianna me. Ik glimlachte even en veegde de tranen ruw weg. Brianna had gelijk. Misschien was het ook wel beter zo. Ik moest Justin vergeten. Hoe moeilijk dat ook was.



blegh, en morgen moet ik weer naar school. ;(
ja, heel interessante mededeling xd

Reageer (5)

  • MsSwaggy

    je mag justin niet vergeten punt uit!

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Aaahw.
    Ik moet nog vakantie krijgen hahah.
    Snel verder. Brianna is cool!
    X

    1 decennium geleden
  • SOSATVCOIIS

    good job girl ! (:

    1 decennium geleden
  • Herondales

    haat aan dat ik maar 1 kudo kan geven. ):
    snel verderrrrrrrrrr <3.

    1 decennium geleden
  • Boobvato

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen