Foto bij 79

HAPPY BIRTHDAY JUSTIN BIEBER <3

Ik verveelde me sinds Justin van iChat was gegaan. Ik had nog goed over Justin en mij nagedacht. Ik hield van hem. Maar wat er op dat moment tussen ons speeldde was niet bepaald geweldig. Het was meer geforceerd. Ik bekeek de foto's van Canada in de kerstvakantie. Allemaal vrolijke foto's. Waaronder foto's van Justin en mij. We waren daar echt gelukkig. Zo zou het nu ook moeten zijn. Ik kwam aan bij een foto van mij en Sadie. We knuffelde elkaar. Ik stelde hem in als achtergrondfoto. Ik kreeg een melding dat Sadie met me wou praten op iChat. Ik accepteerde hem. 'Hey!' Zei ik vrolijk. 'Hello sexy kid!' Riep ze vrolijk. Ik lachtte. 'What's up?' Vroeg ze. 'Niet veel. Ik ga volgend weekend naar Justin toe. Tot zondagavond.' Sadie keek me met grote ogen aan. 'Bedoelde hij niet tot dinsdagavond?' Vroeg ze. Ik schudde teleurgesteld mijn hoofd. 'Waarschijnlijk is het een verrassing of zo.' Stelde Sadie me gerust. 'Hope so.' Verzuchtte ik. 'Maar de gesprekken en zo lopen vaag tussen ons.' 'Vaag?' Herhaalde ze me. Ik knikte. 'In het begin heel vrolijk en daarna alsof we al jaren uitgepraat zijn.' Legde ik uit. 'Nou. Verzin dan een gespreksonderwerp!' Stelde Sadie voor. 'Dat kan. Maar ik kan nergens anders aandenken dan aan zijn verjaardag. En dat hij me eigenlijk niet meer leuk vind.' 'Je gaat volgend weekend naar hem toe. Of... Jij stelde dat voor?' Ik schudde mijn hoofd. 'Hij.' Sadie kreeg een glimlach op haar gezicht. 'Dat is mooi toch?' 'Wat als het gespeeld is?' 'Denk niet zo negatief Jess!' Beet Sadie mij toe. 'Sorry.' Mompelde ik en zuchtte. 'Ik weet het niet meer Sadie. Ik voel me de laatste tijd slecht en verzin in mijn hoofd duizenden scenario's waar Justin en ik ruzie krijgen.' Zei ik. Sadie zei niks. Ik wist niet waarom ik me zo opeens voelde. Ik voelde me kapot, bedrogen, moe, zielig en alles anders wat negatief is. 'En dat allemaal vanwege een stomme verjaardag.' Zei Sadie. 'I think so.' Mompelde ik. 'Ga met hem praten. Vraag wat hij wilt voor zijn verjaardag. Of wat hij op zijn verjaardag wilt gaan doen of zo.' Stelde Sadie voor. 'Ja. Hij is online. Ik ga even met hem praten.' Sadie knikte. 'Dag lieverd. Succes!' Ik knikte en sloot het gesprek af. Ik klikte Justin aan en zijn prachtige hoofd verscheen op mijn beeldscherm. 'Hey!' Riep hij vrolijk. Hij had een schattig glimlachje op zijn gezicht. 'Hey.' Zei ik. Ik probeerde zo vrolijk mogelijk te klinken. 'Ik zag dat je bijna jarig was.' Begon ik het gesprek. 'Oh, uh, ja inderdaad.' Zei hij. 'Ga je iets met je verjaardag doen?' Vroeg ik. Ik zag aan Justins gezicht sat hij nadacht. Hij schudde toen zijn hoofd. 'Ik hou het simpel. Gewoon uiteten met mijn ouders en Jazzy en Jaxon.' Antwoordde hij. Ik knikte. 'Dag.' Zei ik en sloot het gesprek af. Ik sloot ook mijn laptop af en legde hem weg. Waarom? Waarom loog hij tegen mij?

Reageer (13)

  • JasonMcCan

    aaaaaaaaaw

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Ahw zielig!!!
    Super!!

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AAAHW, dat is zielig voor Jess. D:
    Snel verder<333

    1 decennium geleden
  • xVeerx

    ik heb zo het idee dat hij iets bijzonders gaat regelen?

    1 decennium geleden
  • Young

    Aw, verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen