9* How old are you?
'Huh, wie is Laura Summer?' vroeg Jacob toen we in de huiskamer zaten. Billt zat nog steeds alleen voor zich uit te staren, zo zat hij al sinds ik zei dat Laura mijn moeder was. Aangezien Billy waarschijnlijk niet snel zou antwoorden op Jacob's vraag, antwoordde ik maar: 'Laura is mijn moeder.' Bij haar naam leek Billy weer wakker te worden uit zijn gedachtes. 'Laura was een goede vriendin van mij 15 jaar geleden.' Het deed wel een beetje pijn dat mijn biologische vader mijn moeder alleen als een vriendin beschrijft. '15 jaar geleden? En je weet het nog?' vroeg hij zijn vader. 'Mijn moeder weet het ook nog, ze heeft al uw brieven nog.' vertelde ik stilletjes, misschien zou hij dan ook iets vertellen wat mijn moeder géén pijn zou doen. Billy keek me opeens strak aan. 'Hoe oud ben je?' vroeg hij me toen streng. Jacob leek op te schrikken van die toon, waarschijnlijk had hij zijn vader nog nooit zo streng gehoord. 'Ik ben 15.' 'Jacob, ga terug naar Sam.' was zijn enige antwoord hierop. 'Maar, huh? Waarom?' vroeg hij geschrokken, hij werd gewoon weg gejaagd uit zijn eigen huis. 'Ga.' gebood Bill nog eens. Jacob had blijkbaar door dat hij zijn vader nu niet moest tegenspreken en boos mompelend liep hij het huis uit. Ik hoorde de deur hard dichtslaan en ik keek toen naar Billy die zijn blik strak op mijn gezicht vestigde. 'Jij kant geen 15 zijn, dat kan niet.' 'En waarom niet?' vroeg ik een beetje beledigd. 'Ik weet dat ik Laura pijn heb gedaan, maar ze kan nooit zo snel een nieuwe relatie begonnen zijn, dat zou ze nooit doen.' zei hij terwijl er tranen in zijn ogen verschenen. Toen snapte ik het, hij dacht dat mijn moeder, gelijk na hem, weer met iemand anders het bed in was gedoken. 'Dat klopt, dat zou mijn moeder nooit doen.' Nu snapte Billy het niet meer. 'Maar...' Hij wist blijkbaar niks meer te zeggen. 'Mijn vader zit recht voor me, u bent het.'
Reageer (11)
snel verder <3
1 decennium geledenoeps, dat komt hard aan
1 decennium geledenBURN, gehehe:$
anywas, snel verder<333
:O:O:O:O
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!!
Ja dan raak je wel in schock als je hoort dat je een dochter hebt:Y)
1 decennium geledenBammmm, duidelijkheid
1 decennium geleden