Foto bij #27

Lucy
‘Lucy, luister. Chaz, Ryan en ik hadden inderdaad eerst het idee om een grap met je uit te halen. We wilden doen dat ik net deed alsof ik verliefd op je was. Zo zou ik allerlei geheimen van jou te weten kunnen komen en wilden we die gaan presenteren in het winkelcentrum.’ Ik keek hem ongelovig aan. Dus zo wilde hij me af laten gaan voor heel Stratford. ‘Maar Lucy, ik leerde je steeds beter kennen en je was gewoon zoveel anders dan vroeger. Ik kan echt met je lachen en je bent echt superaardig. Ik ben echt verliefd op je Lucy. Ik lieg echt niet, maar steeds durfde ik niet tegen Chaz en Ryan te zeggen dat we met het plan moesten stoppen.’ Hij keek me verontschuldigend aan. Toch geloofde ik hem niet. Dadelijk hoorde dit ook nog bij hun stomme grap. ‘Maar wat heb ik jou aangedaan dan? Jij pestte mij vroeger altijd. Ik jou niet.’ Zei ik toen verontwaardigd. ‘Eeh… wat dacht je van die keer bij die ijshockey-wedstrijd.’ Gaf Justin me als hint. Oh, dat. Justin had met zijn team een wedstrijd en na afloop gingen ze allemaal douchen. Ze hadden gewonnen en dat gunde ik Justin niet, dus daarom besloot ik iets met hem uit te halen. Dus, terwijl hun aan het douchen waren, sloop ik de kleedkamer in en haalde ik Justin’s kleren weg. Het enige wat hij nog had, was een handdoekje. Na een paar minuten kwamen Chaz en Ryan de kleedkamer uit en vroegen toen aan wat mensen of hun de kleren van Justin hadden gezien. Ik was naar ze toe gelopen en had gezegd dat als Justin zijn kleren terug wilde hebben, ze maar zelf moest komen halen. Nou, een paar minuten later kwam meneer de kleedkamer uit met alleen een handdoekje om zijn ding te verbergen. Ik had ondertussen alle lichten uitgedaan in de ijshockey hal en alle mensen van school opgeroepen om te gaan kijken naar mister popular in alleen een handdoekje. Nou, dat lieten ze zich allemaal geen twee keer zeggen. De hele school kwam aangedruppeld. Toen had ik het licht aangezet en stond Justin daar midden in de hal in alleen een handdoekje terwijl de hele school toekeek. Het was best grappig, maar hij had er dus nog steeds een trauma van. ‘Lucy, het spijt me echt. Ik wilde ermee stoppen maar ik durfde het gewoon niet te zeggen tegen Ryan en Chaz.’ Ik zei niks, keek hem alleen maar boos aan. ‘Kun je het me alsjeblieft vergeven? Ik hou echt van jou, Lucy.’ Hij kwam dichter voor me staan en wilde me toen knuffelen maar ik duwde hem snel weg en sloeg hem tegen zijn borst. ‘Ga weg, Justin. Ga weg. Ik wil je niet meer zien. Nooit meer.’ Ik voelde m’n ogen weer vochtig worden en knipperde snel met m’n ogen om de tranen tegen te houden. Het werkte alleen niet echt en even later barstte ik in huilen uit. Justin wilde zijn armen weer om me heen slaan maar ik duwde hem weg. ‘Raak me niet aan. Beter nog, blijf uit mijn buurt.’ Hij keek me aan en ik zag de pijn in zijn ogen. Op dat moment wist ik dat hij het meende. Dat hij echt van me hield. Maar vergeven kon ik hem niet. Snel wendde ik mijn gezicht af en liep toen weg. Steeds verder verwijderd van Justin. Na een tijdje gelopen te hebben, kon ik niet meer. Ik liep naar het park en ging tegen een boom zitten terwijl ik mijn armen om mijn benen sloeg. Ik was kapot. Gebroken.

Reageer (7)

  • MsSwaggy

    Ahw arm ziell !!
    maar gosh wat was die grap Gooeeeehdd!! XD

    1 decennium geleden
  • Boobvato

    verder!

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    o my gosh.
    Verder <33

    Eigenlijk moesten Ryan en Chaz het ook gehoord hebben want dan komen ze er ook achter wat voor jerks het zijn ;D

    1 decennium geleden
  • SkyScraper1

    Awh.. :(
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • Herondales

    AHWWW.
    OMG.
    Je moet nog steeds heel snel verder, HAHAHA!
    Je verhaal is echt geweldig <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen