Foto bij 23. Guys...

Nog een hoofdstukje zoals beloofd..
En ik heb een nieuwe abo(yeah)
have fun(flower)

23. (Sophie pov)

Samen met Seth loop ik naar de kantine. De gangen in de school zijn klein maar erg stijlvol en mooi. Tot hoever een school stijlvol kan zijn dan. Naast me hoor ik Seth zuchten. Bezorgd kijk ik hem aan. ‘Wat is er?’ vraag ik. Hij haat nonchalant zijn schouders op. Tevreden zucht ik. Hij is ook zo knap. Ik kijk weer voor me maar ik voel dat Seth toch af en toe naar me kijkt. De hele weg hebben we niets tegen elkaar gezegd. Alleen eigenlijk was het helemaal niet erg. Het voelde gewoon goed om hem dicht bij me te hebben. De gangen zijn inmiddels helemaal leeg want iedereen is al pauze aan het houden. Ik denk aan Leah. Hoe zou het zijn met de rare leraar/mentor? Ik grinnik bij de gedachte. ‘Wat?’ vraagt Seth. ‘Ik dacht aan Leah, hoe gezellig ze het zou hebben met die geweldige wiskunde leraar’. Hij lacht. Dan lopen we de kantine binnen. Overal staan tafels en aan de rand zie ik de jongens luidruchtig naar ons zwaaien. Ze zitten rond een grote tafel en maken veel lawaai. Ik grinnik en kijk de kantine rond. Het is een grote ruimte met veel licht inval. Er hangen veel frutsels aan de muren. Ik vind het wel leuk. Ik voel Seth’s blik op mijn gezicht. ‘Kom je mee’ fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik knik en samen lopen we richting de tafel. Ik kijk Embry aan en hij fluit zachtjes maar wel dat iedereen het kan horen. Ik kijk hem woedend aan en iedereen lacht. Jason knipoogt naar me. ‘Jongens’ zucht ik. Seth grinnikt. Ik kijk de tafel rond maar zie maar één stoel staan. Paul volgt mijn blik. ‘Tja, we dachten, jullie schieten zo goed elkaar op, dan kunnen jullie ook best op een stoel samen zitten hé’ zegt hij grijnzend met een wenkbrauwiebel. Hij schiet in de lach. Ook de rest van de jongens liggen in een deuk. ‘Nou, ik mis de grap hoor’ zeg ik met een rood hoofd. Seth lacht, pakt mijn hand voorzichtig en trekt me mee. ‘Je mag wel op mijn schoot zitten hoor’ fluistert hij heel zachtjes in mijn oor. Ik weet zeker dat niemand van de jongens het gehoord heeft want anders zouden ze wel harder lachen. Ik knik naar Seth en laat me meetrekken door hem. Ik ga bij hem zitten en gelijk voel ik zijn warme armen om mijn middel krullen. Zijn warme adem in mijn nek doet me rillen. Weer voel ik een overdosis aan vlinders door mijn buik heen zweven.

Reageer (5)

  • Kattris

    ahw<3

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    aaaawh sweet(flower)
    snel verder honey(H)

    1 decennium geleden
  • Pam

    Snel verder:9~

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • xtomxloveex

    sethhh (LLL)

    snel verder <3333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen