Twenty-four
@Justin Drew Bieber
"Nee niet goed." Ik prop een vel papier weer op en gooi het naar mijn prullenbak die inmiddels uitpuilt van de propjes. Ik pak een nieuw blaadje en begin met schrijven. "Waarom lukt het nou niet! Zo moeilijk is een brief voor Claire schrijven toch niet." Ik prop het papiertje weer op en gooi het woest in mijn prullenbak. Overspannen ben ik ja, en woedend ook. Ik heb nóóit, maar dan ook nóóit iets gemeens over Clair gedacht of gezegd. Waarom zou ik? Boos ijsbeer ik door mijn kamer. Als ik erachter kom wie zo iets doms tegen haar heeft gezegd gaat eraan! "Justin, wil jij Jazmyn en Jaxon even ik bed stoppen?" hoor ik Pattie vanaf beneden naar boven roepen. "Ja ik doe het wel weer." mompel ik boos, en ik loop naar de kamer van Jazon. "Jullie moeten naar bed." zeg ik, en ik pak Jaxon beet. "Justin boos?" vraagt hij met een pruillipje. "Ja Justin boos." zeg ik terug, en ik doe zijn pyjama aan. Hij kruipt in bed en ik doe het ligt uit. "Weltrusten." fluister ik afwezig, en ik loop met Jazmyn mee naar haar kamer. Bij Jazmyn doe ik hetzelfde en als die ook in bed ligt loop ik weer naar mijn eigen kamer. Ik kijk op mijn iPhone of ik nog een sms'je ofzo heb maar ik zie niks. Ik start twitter en zie tussen al die andere tweets dat Chaz iets naar mij heeft getweet; @JustinBieber Ik stond daarnet bij het verkeerde huis! Ik moest naar een vriend, alleen lette ik niet goed op en stond ik voor een ander huis! Rara, wie denk je dat daar woont? DAT MEISJE UIT HET RESTAURANT! Je weet wel (; Met grote ogen kijk ik naar de tweet. Chaz weet waar ze woont!
Reageer (6)
Heb je een filmpje van dat plaatje? ;$
1 decennium geleden<33333333333333333333333333333333333333333