Sometimes we all need to be see

Twilight<3


Ugly Duck
Ik zette mij neer aan een leegstaande tafel. Iedereen bekeek mij. Bella zat voor mij. Chief Swan had gezegd dat Bella mij wel mocht, en dat ze mijn eerste vriendin hier ging zijn, Bella had daarbij schijnheilig gelacht naar mij. Het was niet eens waar, zij was de hoofdpester. De drie knappe gebroeders Cullen kwamen binnen. Alle meiden bekeken hun. De grootste broer genaamd Emmett ging met Bella's crush Edward achter mij zitten op het laatste leegstaand bankje. Stem: Zou ik naast jou kunnen komen zitten? Ik keek op, het was een honingblonde jonge, zijn ogen kameelgoud. Hij zou Jasper moeten zijn. Ik: Na..natuurlijk. Waarom zou zo een knappe gast naast mij komen zitten, hij kon evengoed naast die rare knul Mike of Bella kunnen gaan zitten. Ik ben zo lelijk als iets en dan nog komt hij naast mij zitten. Hij zette zich elegant neer. De leerkracht brabbelde veel , veel te veel naar mijn zin. Ik kreeg er hoofdpijn van. Ik nam mijn bril van mijn neus af en legde die naast mij. Met mijn wijs en middenvinger masseerde ik mijn slapen. Toen klonk er een fluwele stem die ik nog niet had gehoord maar goed op die van Jasper leek: Gaat het. Ik keek op en zag dat de drie Cullens mij bekeken. Edward ging naar voor en kwam twee minuetn later er weer aan. Emmett: Kom mee. Jasper knikte. Ik volgde de drie broers, iedereen keek mij aan. Jasper: Gaat het? Ik: Ja gewoon hoofdpijn. Edward en Jasper keken mij gepijnigd aan toen ik weer een pijnscheut door mijn hoofd ging.

Reageer (14)

  • ashleylovek

    please ga verder_O_(H)

    1 decennium geleden
  • xSaaytjee

    je hebt lang niet geschreven zoals MiiRoxanne zei maar wil je please verdergaan want hij lijkt me erg leuk.(flower)

    1 decennium geleden
  • MysteryMind

    ik weet dat je lang niet hebt geschreven maar wil je verder gaan??

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Ntaliiee

    Super!!!
    VERDER NU! :p
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen